پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

دستگاه های اجرایی البرز برنامه چهارساله تدوین کنند

مجتبی عبداللهی   عصر دوشنبه در اولین سفر شهرستانی خود در  استان البرز با حضور در نشست شورای اداری شهرستان ساوجبلاغ  اظهار داشت: البرز موقعیت ها و ظرفیت های فراوانی در حوزه های مختلف دارد و یکی از شهرستان هایی که در این راستا شاخص بوده، ساوجبلاغ است.

وی بیان داشت: البرز در مقایسه با سایر استان ها شرایط بسیار خوبی دارد ولی با شرایط مطلوب فاصله دارد چرا که مردم  این دیار به عنوان ولی نعمتان ما شایسته بهترین ها هستند.

استاندار البرز افزود: به عنوان کارگزاران نظام و خدمتگزاران مردم باید در نهایت اتحاد و انسجام در کنار یکدیگر قرار بگیریم و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

وی افزود: استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در استان نقش ایجاد هماهنگی بین دستگاه ها و پیگیری موضوعات خاص را دارد بنابراین باید تمامی دستگاه ها به وظایف و مسوولیت های خود آگاه باشند و با نگاه تحول گرایانه اقدام کنند.

عبداللهی گفت: دستگاه های اجرایی باید برنامه چهار ساله تدوین کنندکه اهداف هرر سال در آن مشخص باشد.

وی با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان ضعف هایی وجود دارد، افزود:  استان البرز شبکه آبرسانی منظمی ندارد و ۸۰ درصد آب شرب استان از منابع زیرزمینی تامین می شود از این رو باید در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه اقتصاد، حرف اول در کشور است، گفت: اگر بتوانیم با بهره گیری از  فناوری های جدید مشکلات اقتصادی را حل کنیم، جهش بزرگی به سمت پیشرفت و توسعه برداشته ایم.

عبداللهی  ادامه داد: تبعات اقتصاد ضعیف، فقر ، حاشیه نشینی و  ناهنجاری است ضمن آنکه بروز جرم، طلاق و اعتیاد از پیامدهای فقر و حاشیه نشینی به شمار می رود.

وی افزود: مدیران دستگاه های مختلف در شهرستان ها می توانند با توجه به ظرفیت های موجود، برنامه ریزی و اقدام کنند.

استاندار البرز گفت: مردم رکن اول نظام هستند و اگر  از خدمتگزاری ما رضایت داشته باشند، رضایت خداوند را هم خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: از مدیران تمامی دستگاه های استان انتظار می رود که هفته ای یک بار ملاقات عمومی داشته باشند و از مشکلات بطن جامعه با خبر شوند.

عبداللهی  بیان داشت : از فرماندار  شهرستان ساوجبلاغ انتظار می رود که برنامه توسعه ای جامع و عملیاتی با مشارکت تمامی دستگاه ها برای سال ۱۴۰۱ تهیه و تدوین کند.

نماینده عالی دولت در استان البرز  افزود: شهرستان ساوجبلاغ در حوزه های مختلف اقتصادی اعم از تولید، صنعت، کشاورزی و گردشگری ظرفیت های فراوانی دارد.

شهرستان ۲۵۰ هزار نفری ساوجبلاغ در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

مجتبی عبداللهی روز شنبه ۲۲ آبان ماه به عنوان هفتمین استاندار البرز با حضور وزیر کشور معرفی شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …