سه شنبه , 4 اردیبهشت 1403

سیاست آموزش و پرورش حمایت و نظارت بر مدارس غیردولتی است

احمد محمودزاده چهارشنبه شب و در حاشیه مراسم معارفه سرپرست آموزش و پرورش استان البرز در کرج در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در کرج اظهارداشت: مدارس غیر دولتی کمک حال آموزش و پرورش هستند و در استان هایی همانند البرز موجب پیشگیری از وقوع بحران در ۲ بخش کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی شده اند.

وی با اشاره به اینکه در ۲ هزار و ۲۰۰ مدرسه غیر دولتی کشور یک میلیون و ۷۰۰ هزار دانش آموز تحصیل می کند، بیان داشت: برنامه های حمایتی از مدارس غیر دولتی را در قالب های مختلف برنامه ریزی کرده ایم.

محمود زاده خاطرنشان کرد: برای کمک به این مدارس که فضاهای آموزشی خیلی از آنها استجاری است، برنامه حمایتی داریم و بدنبال واگذاری زمین و وام هستیم.

وی با بیان اینکه  برای معلمان مدارس غیر دولتی نیز برنامه حمایتی در ۲ بخش تسهیلاتی و توانمند سازی داریم، اضافه کرد: وزیر آموزش و پرورش درحمایت از مدارس غیر دولتی در استان ها تاکید دارند.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی کشور ادامه داد: با تمام قدرت از مدارس غیر دولتی حمایت می کنیم تا مشکلات این مدارس کاهش یابد و روند کیفیت بخشی آموزشی دراین مدارس نیز تقویت شود.

وی یادآورشد: به منظور شفاف سازی فعالیت مدارس غیردولتی در حال راه اندازی سامانه جدید هستیم تا تمامی فرآیندها در آن واضح و مشخص باشد.

محمود زاده تاکید کرد: سند تحول بنیادین اساسنامه و نقشه راه آموزش و پرورش است و صلاحیت حرفه‌ای معلمان مدارس غیردولتی جزو برنامه‌هایی است که در سامانه مشارکت‌ها مورد نظر قرار می گیرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …