جمعه , 21 اردیبهشت 1403

دندانپزشکان به مددجویان ندامتگاه قزلحصار کرج خدمات رایگان ارائه کردند

 اشکان کمالی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : این دندانپزشکان در اجرای طرح جهادی  شهید مهدی عسگری برای ارائه خدمات دندانپزشکی به مددجویان در این ندامتگاه حضور یافتند.

وی گفت:  اردوی جهادگران پزشکی  و دندانپزشکی به مناسبت های مختلف در ندامتگاه قزلحصار حضور یافته و نسبت به ویزیت و درمان های سرپایی مددجویان اقدام  می کنند.

کمالی  دربخش دیگری از سخنان خود به وضعیت واکسیناسیون مددجویان ندامتگاه قزلحصار اشاره کرد و افزود:  تمام مددجویان این ندامتگاه برای پیشگیری از ابتلا به کووید۱۹ سومین مرحله واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی  اظهار داشت : با حضور گروه جهادی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز  و  مرکز بهداشت غرب کرج ، طرح بوستر واکسیناسیون کرونا زندانیان در ندامتگاه قزلحصار انجام شد.

مدیر ندامتگاه قزلحصار گفت: سازمان زندان های کشور سلامتی مددجویان را بسیار حایز اهمیت دانسته و در این ندامتگاه نیز از هیچ تلاشی برای بهداشت و امنیت فردی مددجویان دریغ نخواهد شد.

ندامتگاه قزلحصاریکی از چهارزندان مستقر در کرج و  بزرگترین ندامتگاه کشور است که بر اساس طرح طبقه بندی زندانیان، محکومان مرتبط با مواد مخدر در این زندان نگهداری می شوند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …