جمعه , 31 فروردین 1403

تیم فوتبال مردان پاشا نیازمند انگیزه است

پاشا شجاع زاده روز شنبه در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه هم اکنون در مرحله دوم لیگ دسته سه فوتبال کشور قرار داریم افزود: در سه هفته مانده به پایان این رقابت ها در رده چهارم جدول لیگ قرار داریم.

وی با بیان اینکه امروز این تیم شرایط مساعدی پیدا کرده اظهار داشت: در نیم فصل قبل تیم از مربی قابلی برخوردار نبود و حاشیه های زیادی برای ما ایجاد کرده اند که مجبور به جدایی از وی شدیم.

شجاع زاده گفت: اما با جدا شدن وی از تیم مردان پاشا در یک حرکت غیر حرفه ای تعدادی از بازیکنان را نیز با خودشان بردند که این مساله به مردان پاشا ضربه سختی وارد و در واقع ما سبب شد تا دیگر نتوانیم صعود کنیم.

وی ادامه داد: با این وجود در نیم فصل دوم و با باز شدن پنجره نقل و انتقالات توانستیم بازیکنان و کادر فنی جدید جذب و تا حدودی تیم را احیا کنیم.

مربی و مالک مجموعه مردان پاشا البرز با بیان اینکه برای ادامه فعالیت نیازمند انگیزه هستیم اظهار داشت: بارها و بارها به مسوولان ارشد ورزشی و استان برای مشکلات خود از جمله میزبانی رقابت ها و زمین مراجعه کردیم اما هر بار با دست خالی برگشته ایم.

شجاع زاده با اشاره به اینکه مردان پاش نوپا است گفت: با توجه به خیانت مربی سابق و بازیکنان مردان پاشا شرایط صعود را از دست داده و در این بین برای ادامه راه نیازمند حمایت مسوولان استانی هستیم.

وی عنوان کرد: با وجود نوپا بودن، شرایط بد اقتصادی و وضعیت کرونایی  اما شهرداری نوشهر و دیگر تیم هایی که در صدر جدول بود را توانستیم متوقف کنیم.

شجاع زاده در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های فصل آینده تیم اشاره و خاطر نشان کرد: از تجربیات به دست آمده در این نیم فصل و نیم فصل قبلی به خوبی استفاده و برای صعود و گفتن حرف های باقیمانده در رقابت ها شرکت خواهیم کرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …