جمعه , 10 فروردین 1403

۶ هزار دانش آموز البرز در پایگاه های تابستانی ورزش آموزش می بینند

فرشید علیزاده روز شنبه درگفت وگو با ایرنا اظهارداشت: کلاس های ورزش در راستای ارتقای سلامت دانش آموزان، پایگاه های ورزش تابستانی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری و در بستر شبکه شاد فعال شده است.

وی با اشاره به اینکه برای غنی سازی اوقات فراغت و افزایش ضریب سلامتی دانش آموزان ۵۷ پایگاه ورزشی دایر شده است، خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم با اجرای برنامه های ورزشی مناسب، زمینه تحرک بخشی جسمی در دانش آموزان فراهم شود.

وی بیان داشت: سانس های ورزشی درقالب فعالیت های گروهی و انفرادی درحوزه آموزش و پرورش البرز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برنامه ریزی شده است تا خانواده ها نگران سلامت فرزندانشان نباشند.

علیزاده تصریح کرد: امسال به منظور اجرای دستورات ستاد مبارزه با کرونا، نمی‌توانیم همه برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان را درفصل تابستان اجرا کنیم.

وی ادامه داد: تاکنون ۵۰ درصد از ظرفیت فضاهای ورزشی زیر مجموعه آموزش و پرورش استان البرز برای فعالیت های ورزشی تابستان آماده شده است.

معاون تربیت‌ بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرزیادآورشد: اوقات فراغت تابستان همانند سال گذشته، تحت تاثیر بیماری کووید۱۹  قرارگرفته است که با این وجود خانواده‌ها باید درکنار ما با ایجاد زمینه امن، شرایط را برای پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان ایجاد کنند.

وی عنوان کرد: در روزهای کرونایی شبکه ملی شاد کمک زیادی به انتقال مفاهیم تعلیم و تربیت به دانش‌آموزان کرد و از این ظرفیت برای برگزاری اوقات فراغت نیز استفاده می‌شود.

علیزاده گفت: دانش‌آموزان می‌توانند درمنزل و محیط‌ های سالم از آموزش تمرینات ورزشی آن استفاده کنند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: بچه‌ها با نگاه کردن می‌توانند یاد بگیرند که این موضوع می‌تواند با بارگذاری فیلم های آموزشی، کمک زیادی در پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان داشته باشد.

وی افزود: روزانه ۲۰ دقیقه فعالیت ورزشی کمک بسیار زیادی به حل مشکل کم تحرکی می‌کند.

 استان البرز۴۷۳ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …