سه شنبه , 29 اسفند 1402

محور هشتگرد- طالقان از ابتدای آذر ۱۴۰۰ تا اطلاع ثانوی مسدود می‌شود

 علی زندی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار آدینه کرج در  کرج ،  اظهار داشت: با مصوبه کمیسیون ایمنی، حمل‌ونقل و سوانح رانندگی البرز محور جدید هشتگرد- طالقان در فصل پاییز و زمستان بسته می‌شود.

وی با یادآوری اینکه این محور از خردادماه سال جاری افتتاح شده است ، افزود: خوشبختانه از زمان افتتاح تاکنون، گزارشی مبنی بر وجود مشکل جدی در این محور گزارش نشده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با اشاره به مه‌گیر بودن این مسیر در بیشتر ایام سرد سال، بیان کرد: در نیمه دوم سال به دلیل بارش برف و باران، نبود برخی امکانات زیرساختی و آماده‌نبودن کنارگذر تونل ممکن است عبور و مرور کاربران جاده‌ای خطرآفرین شود بنابراین برای حفظ ایمنی و کاهش تصادفات رانندگی این محور تا پایان فروردین‌ماه بسته می‌ماند و مقرر شده در مدت زمانی که این محور مسدود است.

جاده هشتگرد – طالقان به دلیل کولاک مسدود شد

زندی فر تصریح کرد: کمیسیون ایمنی، حمل‌ونقل و سوانح رانندگی البرز با عضویت مدیران‌کل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل ترافیک استانداری البرز، اداره‌کل راه و شهرسازی، هلال احمر، پزشکی قانونی، اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، صداو سیما، سازمان صنعت، معدن و تجارت، پلیس راه  اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز تشکیل می‌شود و این تصمیم توسط اعضای کمیسیون اتخاذ شده است.

انتهای پیام/ی

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …