شنبه , 8 اردیبهشت 1403

پیام استاندار همدان به مناسبت شهادت سرباز مدافع امنیت در نهاوند 

به گزارش شامگاه شنبه ایرنا، در پیام تسلیت “علیرضا قاسمی فرزاد”، آمده است: مجاهدت‌های جانانه دلیر مردانی که در مکتب انسان‌ساز ولایت، درس عشق، مسئولیت‌پذیری ایثار و خدمت آموختند و با گذشتن از جان و مال، نام خود را بر جریده عالم ثبت و ضبط کردند، سرافرازی و سربلندی همیشگی ایران اسلامی را رقم زده است.

در پیام استاندار همدان تصریح شده، یکی دیگر از مدافعان امنیت کشور “مهدی رفیعی” ۲۶ساله، خادم‌ الحسین(ع)، ساکن شهر نهاوند و سرباز وظیفه نیروی انتظامی که حین انجام ماموریت در راستای حفظ نظم و امنیت اجتماعی مردم استان در درگیری با سوداگران، به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 

قاسمی فرزاد در این پیام افزوده است: اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به‌ خاطره تابناک آن شهید والامقام که دست تقدیر، هجرتی ابدی در دفتر حیاتش تقریر و نام او را در شمار جمله خاصان مقربِ درگاه الهی قرار داد، از خداوند متعال برای آن شهید گران‌مایه رضوان الهی و علو درجات و برای بازماندگان و خانواده محترم‌شان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم. 

پیام استاندار همدان به مناسبت شهادت سرباز مدافع امنیت در نهاوند 

به گزارش ایرنا، «مهدی رفیعی» سرباز وظیفه نیروی انتظامی نهاوند بامداد دیروز(جمعه) حین انجام ماموریت برای دستگیری شرور مسلح و قاچاقچی مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید رفیعی، خادم‌الحسین(ع) و ورزشکار ۲۶ سال سن داشت.

پیکر مطهر این شهید مدافع امنیت، عصر امروز(شنبه) بر دوش مردم مومن و شهیدپرور نهاوند تشییع و به خاک سپرده شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …