پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

استاندار البرز: احداث هر یک کیلومتر قطار شهری ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مجتبی عبداللهی ظهر امروز در بازدید از روند پیشرفت خط 2 قطار شهری این کلانشهر که با همراهی جمعی از اعضای شورا و سرپرست شهرداری کرج انجام شد، اظهار داشت: پروژه قطار شهری کرج باید در این دوره از شورا به بهره‌برداری برسد بنابراین در این مسیر از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهد شد.

وی در این بازدید با قدردانی از تلاش شورا و شهرداری افزود: قطار شهری کرج آبروی استان است و باید با استفاده از همه توان و ظرفیت‌ها در جهت تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه قدم برداشت.

عبدالهی، مترو و کنارگذر شهید سلیمانی را دو پروژه مهم استان برشمرد و یادآور شد: با بازدیدهای هفتگی روند پیشرفت این دو پروژه مهم بررسی و مشکلات آنها رفع خواهد شد.

این مسئول با تاکید بر اجرای پروژه منطبق با برنامه زمان بندی، خواستار افزایش سرعت پیشرفت پروژه شد.

استاندار البرز در ادامه با اشاره به محل دپوی قطار شهری کرج در زمین دانشگاه خوارزمی، گفت: احداث محل دپو در زیرِ زمین بسیار هزینه‌بر و زمان‌بر است و می‌تواند کار بهره‌برداری از پروژه را چندسال به عقب اندازد.

عبداللهی تصریح کرد: محل دپو قطار شهری باید بر روی زمین دنبال شود که این موضوع را شخصا پیگیری می‌کنم.

به گفته وی احداث هر یک کیلومتر قطار شهری قریب به 1500 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد که این موضوع برای شهری مثل کرج و درآمدهای آن، محدودیت‌هایی را ایجاد کرده ‌که با توجه به پیش بینی های صورت گرفته از طریق یکسری پروژه های اقتصادی منابع مورد نیاز مالی آن تامین می شود.

انتهای پیام/

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …