شنبه , 8 اردیبهشت 1403

وضعیت روکش آسفالت آزادراه کرج- قزوین ساماندهی می‌شود

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز از امضای ۶ قرارداد لکه‌گیری و روکش آسفالت در محدوده آزادراه کرج- قزوین این استان خبرداد.

وضعیت روکش آسفالت آزادراه کرج- قزوین ساماندهی می‌شودبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ مجتبی حاجیان با اشاره به طرح های در دست اجرای راهداری البرز گفت: از ابتدای سال تاکنون ۶ قرارداد درحوزه ارتقای رویه آسفالت در محدوده استحفاظی راه‌های این استان با اعتباری بالغ بر ۶۲۰ میلیارد ریال با پیمانکاران به امضا رسیده که یکی از آن‌ها قرارداد لکه‌گیری و روکش آسفالت آزادراه قزوین- کرج است که این طرح در لاین جنوبی حدفاصل پل حصارک تا محدوده گرمدره اجرا شده است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز افزود: همچنین برای لکه‌گیری و روکش آسفالت در لاین شمالی آزادراه کرج- قزوین محدوده فردیس تا پل حسین‌آباد نیز قراردادی با پیمانکار امضا شده که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

حاجیان گفت: یکی دیگر از این طرح‌ها عملیات روکش حفاظتی میکروسرفیسینگ آسفالت آزادراه کرج- قزوین حدفاصل پل نظرآباد تا انتهای حوزه استحفاظی راه‌های البرز است که در لاین شمالی اجرا شد.

او افزود: همچنین از ابتدا تا انتهای حوزه راه‌های این استان به صورت رفت و برگشت یک نقشه نواری تهیه شد تا وضعیت آسفالت بررسی شود که پس از بررسی‌های لازم و باتوجه به نیاز، مکاتبه‌ای با سازمان راهداری انجام شد و مجوز برگزاری مناقصه میکروسرفیسینگ در لاین جنوبی حدفاصل محدوده گلسار تا پل حصارک صادر شد و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز از اجرای عملیات روکش لایه نازک ۲/۵ سانتی آسفالت در انتهای حوزه استحفاظی محور قزوین به سمت کرج (ابتدای حوزه راه‌های البرز) خبرداد و گفت: باتوجه به این که آسفالت این محدوده ترک‌های طولی و عرضی دارد این طرح در دستور کار قرار گرفته است و به زودی عملیات اجرایی آن کلید می‌خورد.

حاجیان افزود: طرح دیگر طرح اسلاری و لایه نازک لاین جنوبی ابتدای حوزه راه‌های این استان از سمت قزوین به کرج محدوده سیمان آبیک است که عملیات اجرایی آن نیز آغاز شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …