شنبه , 15 اردیبهشت 1403

مجمع مشورتی بانوان چهارباغ البرز آغاز به کار کرد

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری چهارباغ  ،در این مراسم فرماندار چهارباغ در سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها گفت :  این مجمع متشکل از زنان نخبه در حوزه های مختلف با هدف بررسی مشکلات بانوان فعال شده است.

قدرت‌الله شمیرانی گفت:  باید برای رفع مشکلات فرهنگی جامعه از ظرفیت ها و توانمندی های بانوان و دختران امروز که مادران آینده ایران اسلامی هستند ، بهره گرفته شود.

فرماندار چهارباغ بیان داشت: بانوان این مجمع با  تشکیل کمیسیون های مختلف در تبیین ساز و کارها در بستر فرهنگ سازی پیرامون نقش ارزنده و جایگاه بانوان در جامعه نقش آفرین خواهند بود.

شمیرانی با اشاره به اینکه بانوان نیمی از جمعیت کشور را دربر می گیرند افزود: بنابراین ضروری است ۵۰ درصد فضا سازی لازم برای حضور فعال بانوان در همه عرصه ها  فراهم شود تا توسعه پایدار را که  مهمترین عامل آن نیروی انسانی است  تجربه کنیم و دراین راستا دچار مشکل نشویم.

وی بسترسازی برای اقدامات فرهنگی و الگو سازی اسلامی با هدف بهره مندی از ظرفیت بانوان در مسیر   رشد همه جانبه جامعه وکاهش آسیب های اجتماعی را مورد تاکید قرار داد.

وی فعالیت مجمع مشورتی بانوان را زمینه ساز اعتماد بیشتر جامعه به توانمندی بانوان عنوان کرد و گفت:  اعضای این مجمع با خود باوری بستر مناسبی را برای اعتماد بیشتر جامعه به توانمندی زنان فراهم آورند تا  در تقویت سرمایه های اجتماعی مشارکت فعال داشته باشند. 

فرماندار چهارباغ با اشاره به بحث اشتغالزایی بانوان در جامعه گفت:  اشتغال همواره به عنوان بخش عمده ای از دغدغه زنان به شمار می رود.

شمیرانی تاکید کرد:  در  این راستای باید زمینه سازی لازم از جمله پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی و حمایت از زنان کارآفرین با جدیت دنبال شود. 

در پایان این مراسم  چهار نفر به عنوان عضو اصلی و ۲ نفر به عنوان عضو علی البدل مجمع مشورتی بانوان شهرستان چهارباغ برگزیده شدند. 

شهرستان  چهارباغ با جمعیتی حدود ۱۰۰ هزار نفر در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …