شنبه , 1 اردیبهشت 1403

خوزستان تشنه است نه تشنه جدایی !

متن این بیانیه که در اختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز البرز قرار گرفته بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
  یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ
ای اهل ایمان، صبور باشید و یکدیگر را به صبر و مقاومت سفارش کنید و مهیّا و مراقب کار دشمن بوده و خداترس باشید، باشد که فیروز و رستگار گردید-آل عمران۲۰۰

خوزستان تشنه است نه تشنه جدایی.خوزستان آب ندارد ولی آبرو دارد.کینه توزانی که تا دیروز هدف انفکاک و تفرقه بین عرب دلیر و بختیاری غیور خوزستان را در سرداشتند و از هر بهانه ای همچون تیغی بُرّان برای جدایی  اقوام حاضر در این سرزمین زرخیز بهره می جستند، حال نقش همدلی قومیت ها را برای جدایی آنان از مام میهن منتشر می نمایند.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است، در پی مطالبات به حق مردم شریف و بزرگوار خوزستان در خصوص حقابه رود کارون ، شاهد اعتراضاتی از طرف این مردم وطن دوست و ولایت مدار بودیم که آنرا حق طبیعی مردم خوزستان میدانیم و ما نیز  در کنار آنها هستیم و به صورت قانونی پیگیر و خواهان حل مشکلات خوزستان خواهیم بود .

در  میان اعتراضات به حق  مردم خوزستان عده ای فرصت طلب که توسط دشمنان به خارج گریخته هدایت می شوند، برآنند که این اعتراضات بحق  را  به سمت سوی آشوب و اغتشاش کشانده تا از این فرصت جهت ضربه زدن به نظام و اسلام بهره برده و وضعیت مردم خوزستان را وخیم و درد رنج آنها را مضاعف تر نمایند.

در این راستا افراد مذکور به اسم خوزستان و  به نشانه حمایت از مردم این دیار سناریوهایی را طراحی نموده که هیچ ارتباطی به خوزستان  و مردم شریف آن نداشته و نه تنها کمکی به حل مشکل آن دیار ننموده بلکه موجبات بحرانی تر شدن اوضاع را فراهم می نمایند .

ضمن ارج نهادن و همدلی با مردم نجیب و خون گرم خوزستان ، بر آن شدیم بیانه ای مکتوب نموده  و به آن دسته از کسانی  که به اسم وطن  و  وطن پرستی و دلسوزی برای خوزستان، البته با حمایت اجانب پشت پرده، سعی در ناامن کردن  کشور دارند و در تلاشند  تا در این میان جدایی و انفکاکی را بین مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد نمایند برائت می جوییم و اعلام می داریم ما خوزستانی تبار های ساکن  استان البرز ، از عرب غیور تا لربختیاری قهرمان،  فارس و همه اقوام خوزستانی قرنهاست دست  در دست هم  با اتحاد در هم تنیده شده ایم و از خدای منان طلبی  جز سربلندی ایران عزیز نداریم.دفاع از کیان ملی و خاک میهن اسلامی در ۸سال دفاع مقدس خود شاهد و گواه این ادعا بوده و خواهد بود.

در این میان هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب(حفظه اله) که نوید بخش امید  به آینده برای مردم غیور خوزستان را به همراه دارد، به فال نیک گرفته و امیدوار به برطرف شدن سوء مدیریت های به وجود آمده هستیم.
ما حقمان حق آب است ، حرفمان حرف تشنگی است نه حرف خیانت به کشور. ما شهید دادیم تا کشورمان بماند. ما جان دادیم تا از خاک و شرف  ناموسمان پاسداری کنیم. زنده باد ایران. زنده باد اسلام.
و من الله توفیق.
 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …