سه شنبه , 4 اردیبهشت 1403

مجوز فعالیت مرکز آموزش فنی جوارکارگاهی در البرز صادر شد

 بهزاد غفاری روز چهارشنبه  به خبرنگار ایرنا  اظهار داشت: مجوز فعالیت  مرکز آموزش جوار کارگاهی  بر اساس ماده ۱۱۰ قانون کار و با هدف گسترش آموزشهای مهارتی و ارتقای سطح آموزش های شاغلان و همچنین تسریع در نیل به اهداف کمی و کیفی واحدهای صنعتی  صادر می شود .

وی اظهار داشت: مرکز آموزش فنی و حرفه ای جوار کارگاهی شرکت رضوان شکلات، زمینه همکاری های متقابل را فراهم و موجب افزایش بهره وری و توانمندسازی منابع انسانی شاغل در این شرکت خواهد شد.

غفاری  در بخش دیگر از اظهاراتش با اشاره به اینکه نگاه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مقوله آموزش نیروی انسانی به عنوان اصلی ترین سرمایه بنگاههای اقتصادی، نگاه ویژه ای است گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز با تمام توان و ظرفیت های موجود، بستری برای همه واحدهای صنعتی و تولیدی استان برای توانمندسازی سرمایه های انسانی شاغل در این واحدها در جهت افزایش تولید و کیفیت محصولات تولیدی و کاهش ضایعات ناشی از کار فراهم خواهد کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی این مرکز، تلاش ما بر این است که به سیاست های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مبنی بر توسعه مراکز جوار کارگاهی جامه عمل پوشانده و به توانمندی این مجموعه در بخش آموزش و مهارت کمک کنیم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …