سه شنبه , 28 فروردین 1403

سالانه ۱۳هزار نفر به دانش‌آموزان استان البرز اضافه می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،  محمدرضا اسپرورین در همایش نقش فعالان اقتصادی در مسئولیت‌های اجتماعی که با حضور استاندار و مسئولان استانی در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی البرز برگزار شد، اظهار داشت: خیرین بازوی توانمند دولت در حوزه مسئولیت های اجتماعی هستند که بدون هیچگونه چشم داشتی در اقدامات خیر پیش‌قدم شده اند.

وی افزود : در استان البرز به دلیل مهاجر پذیری سالانه بالغ بر 13 هزار دانش آموز به لیست محصلان استان اضافه  می‌شود که این جمعیت نیاز به ایجاد 400 کلاس درس جدید دارد.

عضو هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز،  گفت: سال گذشته در مجموع کمک‌های خیرین و فعالان اقتصادی استان البرز به حوزه مدرسه سازی 67 میلیارد تومان بود که امسال این میزان به 210 میلیارد تومان رسید و معادل 300 درصد افزایش است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات و کمبودهای البرز تنها در حوزه سرانه‌های آموزشی نیست ، افزود: البرز از نظر درمانی با کاستی‌های زیادی مواجه شود و جزو استان هایی است که پایین ترین سرانه درمانی را دارد.

اسپرورین با بیان اینکه شاخه‌های فعالیتی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی بی‌شمار است ، گفت: در حال حاضر متاسفانه شرایط به گونه ای شده است که باید حداقل بر حل معضلات اجتماعی استان خود متمرکز شویم تا مشکلات البرز در آینده بیشتر نشود.

وی با بیان اینکه در حوزه اقتصادی اکنون تمرکز بر روی صادرات و افزایش آمارهای تولیدی است ، گفت: در این رابطه فعالان اقتصادی خود را مسئول می دانند و برای توسعه فعالیت‌ها در این حوزه  تلاش می کنند، در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی نیز هر اندازه سطح مشارکت ها بیشتر باشد از ظرفیت بالاتری برای هزینه کرد در زمینه جبران کمبودهای بخش های مختلف اجتماعی برخوردار خواهیم شد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز در ادامه عنوان کرد: همه فعالان اقتصادی به عنوان تولید کننده با مشکلات زیادی مواجه هستند اما مسئولیت‌های اجتماعی  را فراموش نمی کنند و به فکر آیندگان و رفاه آنها هستند.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …