شنبه , 15 اردیبهشت 1403

پویش «لبیک» در مساجد استان البرز اجرا می شود

حجت الاسلام محسن ملکی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در ضرورت اوج گرفتن خدمت رسانی مساجد در دوران کرونا، سازمان تبلیغات اسلامی پویش «لبیک» را برای خدمات رسانی مساجد به منظور کمک های مومنانه و مواسات اجرا می کند.

وی اظهار داشت: به همین منظور فراخوانی را برای مساجد سراسر استان منتشر کردیم که مساجد برای لبیک به این فراخوان در با عضویت در سامانه مربوطه، اطلاعات خواسته شده را تکمیل و به این پویش می پیوندند.

وی گفت: برای اجرای این پویش نشست ها و جلسات با کارگروه های مربوطه در تبلیغات اسلامی برگزار شده که در این نشست ها با مسایل و مشکلات مختلفی در محلات توسط ائمه جماعات مساجد روبرو شده ایم که با محوریت مساجد می توان مشکلات اجتماعی، اقتصادی،‌آسیب های اجتماعی را با ارایه خدمات مختلف برطرف کرد.

ملکی با بیان اینکه هر مسجد بایستی به مسایل محلات خودشان پرداخته و با شیوه های جدید این مشکلات را برطرف کنند، افزود: در اجرای این پویش هر مسجد از خدمات ارایه شده برای محلات و مناطق محروم می تواند یک قطعه فیلم ۶۰ ثانیه ای در حالت افقی تهیه و آن را به شماره همراه ۰۹۹۲۰۵۲۸۲۷۲ در شبکه اجتماعی ایتا ارسال کند.

وی تاکید کرد: این فیلم ها بایستی با هشتگ #«لبیک مساجد به رهبر» در شبکه های اجتماعی منتشر شود ضمن اینکه شرکت کنندگان در این پویش همراه با ارسال فیلم بایستی نام و نام خانوادگی، نام شهر یا روستا، نام مسجد و خدمتی که در مسجد محله انجام می دهند را به سلیقه خودشون مطرح کنند.

راهیار اداره تبلیغات اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه این پویش ویژه ائمه جماعات و امامان محله برگزار می شود، گفت: تاکنون حدود ۲۰۰ مسجد استان به این پویش لبیک گفته اند به طوریکه البرز جزو سه استان برتر کشور در این پویش می باشد.

در استان البرز بیش از یک هزار مسجد شهری و روستایی وجود دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …