جمعه , 21 اردیبهشت 1403

مشارکت بیش از ٤٢درصدی البرزی ها در انتخابات

عزیزاله شهبازی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به حضور و مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات افزود: نتایج آرا در بخش های ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا مشخص که در ریاست جمهوری به وزارت کشور اعلام و در شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز توسط فرمانداران هر شهرستان اطلاع رسانی می شود.

وی اضافه کرد: البته در این میان باید در نظر داشت که بخش بزرگی از جمعیت استان مهاجر هستند و تعداد زیادی از آنها برای رای گیری در استان های محل تولد خود حضور یافتند.

شهبازی گفت: یک میلیون و ۷۸۰ هزار و ۱۸۰ نفر واجد شرایط رای دادن در البرز بودند که از این میان ۷۳۳ هزار و ۱۷۰ نفر رای خود را در صندوق های رای انداختند.

وی ادامه داد: بر این اساس طبق برآوردهای صورت گرفته بیشترین مشارکت در شهرستان تازه تاسیس چهارباغ ثبت شده است.

شهبازی گفت: میزان مشارکت در شهرستان های کرج ۳۲ درصد، فردیس ۶۱ درصد، نظرآباد ۵۳ درصد، اشتهارد ۴۸ درصد، طالقان(منطقه گردشگری)  ۱۰۵ درصد، چهارباغ(منطقه گردشگری)  ۱۳۷ درصد و ساوجبلاغ ۴۵ درصد بوده است.

وی افزود: انتخابات امسال در ۸۳۱ شعبه نیمه مکانیزه و ۵۳۱ شعبه کلانشهر کرج به صورت تمام مکانیزه برگزار شد.

استاندار البرز با اشاره به تاخیر ایجاد شده در روند اعلام منتخبان گفت که با توجه به مشکلات در بخش اینترنت که سبب شد تا طی ساعتی رای گیری به صورت دستی انجام شود در نتیجه این موضوع سبب کندی روند کار شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …