یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

خواهر شهیدان فهمیده: انقلاب اسلامی نماد مقاومت در برابر قلدران تاریخ است

فرشته فهمید روز جمعه و همزمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی در گفت  و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه به رغم تمامی توطئه‌های دشمنان، ملت ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف، بلوغ و شعور فرهنگی و سیاسی خود را با روحیه انقلابی نشان داده است ، افزود: این شرایط و ویژگی عزتمندانه ملت ایران با درک موقعیت کشور و جنگ ترکیبی که وجود دارد باید ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: یکی از اساسی‌ترین رسالت های مهم در کشور  جهاد تبیین است که باید تمامی نخبگان، فرهنگیان، دلسوزان رسانه و آحاد مردم و مسئولان برای تحقق آن بیش از قبل اقدام انقلابی و مدیریت جهادی داشته باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز تاکید کرد: انقلاب‌اسلامی که یادگار معمار کبیر انقلاب حضرت امام‌خمینی (ره) است بعد از چهل و سه سال توسط خلف صالح ایشان، رهبر معظم انقلاب کماکان در مسیر اصلی خود حرکت می‌کند و روند رو به رشد و تکاملی دارد.

فهمیده  گفت: ایران اسلامی امروز در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب به عنوان الگوی الهام‌بخش برای ملت‌های مستضعف جهان شناخته شده و مستضعفان جهان بر اساس ایده و الگوی انقلاب اسلامی در مقابل مستکبران جهان ایستاده است.

وی بیان داشت: در تاریخ معاصر ایران، بی تردید یوم الله ۲۲ بهمن ماه، اوج نمایش پیروزی ملتی شجاع و خدا باور علیه طاغوت و استبداد است که پرچم عزت، اقتدار و افتخار را بر فراز داشته و رخت ذلت بار ستم، خودکامگی و وابستگی را از پیکر ایران عزیز اسلامی بیرون می‌کند.

وی تصریح کرد: امروز نیز فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا استان البرز با شرکت در این آیین ملی و انقلابی ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همگام با آحاد مردم، اقتدار ایران عزیز را به نمایش گذاشتند.

فهمیده یادآورشد: خانواده آموزش و پرورش البرز با گرامیداشت یاد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و با ارج نهادن به خون شهدا امروز بار دیگر با حضور پرشور، ضمن اثبات وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همراه با سایر شرکت کنندگان حماسه دیگری را در تاریخ پرافتخار کشورمان رقم زد.

استان البرز ۵۱۲ هزار دانش آموز و ۵۰ هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …