یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

شهردار فردیس: ۷۸ درصد بودجه سال آینده در بخش عمران هزینه می شود

محمدرضاآژیر در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان فردیس ،ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: بودجه ایده آل برای شهرداری های کشور اختصاص ۴۰ درصد جاری و ۶۰ درصد عمرانی است در حالی که بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ ، بودجه ای ویژه ، متفاوت به صورت محله محور با مبلغ پیشنهادی یک هزار میلیارد و ۹۶۳ میلیون تومان  ۲۲ درصد در بخش جاری و ۷۸ درصد در بخش عمرانی تهیه و تنظیم شده است.

وی اظهار داشت:در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم این شهر وفاق و همدلی بین مسوولان ضروری است زیرا سال آینده شاهد جهش قابل توجه ای در مدیریت شهری خواهیم بود.

شهردار فردیس گفت: در هنگام انتزاع فردیس از کرج و تاسیس شهرداری این شهر زیرساخت های لازم فراهم نشده بود و این امر منجر شد تا مدیریت شهری علاوه بر انجام امورات جاری ، نسبت به بستر سازی و ایجاد زیرساخت های لازم برای اداره شهر اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه تحقق بودجه مذکور ، برنامه ریزی مدون و تلاش بی وقفه مدیریت شهری را می طلبد تصریح کرد : بودجه سال آینده برای ۲۲ محله شهر بصورت عادلانه در زمینه ارائه خدمات عمرانی ، فرهنگی و جاری تنظیم شده است .

آژیر افزود: احداث خط بی ار تی از پایانه شهید سلطانی تا پل ارتش جهت حل معضل ترافیکی شهر،احداث بلوار نیایش و اتصال به همت جنوبی جهت دسترسی به شریان های اصلی کشور ،تحویل گرفتن ۲۵ دستگاه اتوبوس از کرج و خریداری ۱۰ دستگاه اتوبوس جدید برای سازمان حمل و نقل فردیس، احداث حدود ۳۰ هکتار تفرجگاه شمالی در شهرک وحدت، تجهیز کامل ایستگاه های آتش نشانی شهر، توسعه فضای سبز و اماکن ورزشی در شهر و چندین طرح بزرگ عمرانی و خدماتی از برنامه های قابل اجرا در بودجه سال آینده می توان به آنها اشاره کرد.

وی ضمن اشاره به فضای دوستی و اتحاد و همدلی حاکم بین اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری گفت : طی پنج ماه گذشته برنامه ریزی های لازم برای ایجاد زیرساخت ها و اجرای طرح های مذکور صورت پذیرفته و با یاری خداوند متعال ،شهروندان عزیزمان در سال آینده شاهد جهش قابل توجه سیستم مدیریت شهری و ارایه خدمات مطلوب خواهند بود .

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …