جمعه , 14 اردیبهشت 1403

مشارکت حداکثری در انتخابات توطئه ها را ناکام خواهد کرد

عطیه افخمی روز پنجشنبه در نشست روشنگری فرهنگیان با موضوع انتخاب اصلح دربستر شبکه شاد آموزش و پرورش ناحیه چهارکرج اظهارداشت: مشارکت حداکثری در انتخابات، کشور را در برابر توطئه دشمنان بیمه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: حضور آحاد جامعه در عرصه انتخابات برای تقویت نظام و کشور بسیار اثرگذار است و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌سازد.

افخمی  بیان داشت: مشارکت پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ضمن خنثی کردن توطئه‌های دشمنان ضامن امنیت پایدار برای کشور خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه انتخابات، نماد مردم سالاری دینی در کشور است،اضافه کرد: مردم با مشارکت حداکثری در دو انتخابات مهم پیش رو، علاوه بر مشارکت فعال در سرنوشت خود، موجب تقویت نظام اسلامی می‌شوند و کشور را در برابر توطئه های دشمنان بیمه می کنند.

افخمی یادآورشد: حضور گسترده مردم در انتخابات، مهمترین جلوه رای به استقلال کشور، نظام مقدس جمهوری اسلامی و همراهی ملت با رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: مزیت انتخابات برای کل ملت ایران است و همه ما باید در انتخابات شرکت کنیم و مشارکت حداکثری را در انتخابات ۲۸ خرداد به کوری چشم دشمنان رقم بزنیم.

فرهنگی و نخبه قرآنی البرز ادامه داد: رسانه‌های ضد انقلاب به دنبال این هستند که مردم در انتخابات مشارکت نداشته باشند.

وی گفت: ادعای انتخابات مهندسی شده یک خیانت بزرگ است چرا که در انتخابات‌ قبلی دیدیم جمهوری اسلامی امین رأی مردم است.

افخمی تاکید کرد: فرهنگیان درفضای مجازی برای روشنگری خانواده ها و رأی اولی ها و اطرافیان در فرصت باقی مانده در زمینه مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح روشنگری کنند.

 سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه هفته جاری ۲۸ خرداد برگزار می شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …