یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

پژوهشگاه مواد وانرژی ایران آماده پذیرش دانشجویان خارجی است

«حمید امیدوار»  روز یکشنبه در حاشیه  بازدید  سردار حسین دهقان مشاور فرماندهی معظم کل قوا در صنایع دفاعی و نیروهای مسلح از پژوهشگاه مواد و انرژی مستقر در مشکین دشت استان البرز افزود: امروز این پژوهشگاه  از نظر محصولات پژوهش محور در زمینه پوشش‌ها، ذخیره سازهای انرژی و موارد مشابه  دستاوردهای  منحصر به فردی  دارد که آماده برای ایجاد ارتباط‌ با صنایع هستیم.

وی اظهار داشت: تجهیزات پژوهشگاه مواد و انرژی منحصر به فرد است  اما متاسفانه برخی از  تجهیزات آزمایشگاهی به خاطر مشکلاتی از چرخه فعالیت خارج شده است که باید مورد بهره برداری قرار گیرد.

امیدوار افزود: اعضای هیات علمی پژوهشگاه مواد و انرژی  از  کارشناسان متخصص و توانمند هستند و در راستای توسعه همکاری ها تفاهم نامه هایی بین پژوهشگاه مواد و انرژی و سازمان ها و دانشگاه های متعدد جهت توسعه دوره های آموزشی محقق منعقده کرده است.

رییس پژوهشگاه مواد و انرژی  کشور گفت:  به منظور افزایش مراودات علمی و بین المللی اقدام به همکاری های مشترک علمی با دانشگاه های مختلف جهان و عضویت در مجامع بین المللی برای بهره گیری بهتر از امکانات، ظرفیت ها و توانایی های بالقوه آنها جهت رفع نیازهای جامعه و پژوهشگاه کرده ایم.

پژوهشگاه مواد وانرژی کشور وابسته به وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری  تاکنون اختراعات زیادی در سطح جهانی ، منطقه و کشور به ثبت رسانده که بخشی از این دستاوردها تجاری سازی شده است.
آبگرمکن خورشیدی و آب شیرین کن نمونه هایی از اختراعات محققان این پژوهشگاه است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …