یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

نمایشگاه جشنواره دستاوردهای کانون های فرهنگی تربیتی در البرز گشایش یافت

به گزارش ایرنا، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز در این آیین گفت: این نمایشگاه در راستای گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و تربیتی و با هدف انتقال و تبادل تجربه ها ، معرفی توانمندی های دانش آموزان در حوزه فرهنگی هنری دایر شده است.

«فرشته فهمیده» افزود: کانون های فرهنگی تربیتی یکی از مهم ترین ظرفیت های نظام تعلیم و تربیت در کنار مدرسه است.

وی خاطرنشان کرد: کانون ها می توانند زمینه برقراری مهارت های ارتباطی و حرفه ای و فعالیت های گروهی و شکوفایی استعدادهای نهفته دانش آموزان را مهیا کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز بیان داشت: این جشنواره یکی از برنامه هایی است که می تواند بخشی از فعالیت های حوزه پرورشی را به تصویر بکشد.

فهمیده تصریح کرد: در این جشنواره کانون ها گردهم آمده اند تا با کارکرد ، خلاقیت آفرینی و فعالیت ها یکدیگر در فصول مختلف کاری آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۱۲ کانون فرهنگی تربیتی دراستان البرز فعالیت دارد،اضافه کرد: سالانه حدود ۵۰ هزار نفر از برنامه های این مراکز بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: فعالیت‌ها و دستاوردهای کانون ها به صورت نمایشگاهی، کارگاهی و فروشگاهی در۱۰ غرفه و ۲ هزار اثر در زمینه های فرهنگی، هنری، تجسمی، صنایع دستی ، ادبی  و رسانه ای در دید عموم قرار گرفته است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: این جشنواره یکی از برنامه هایی است که می تواند بخشی از فعالیت های حوزه پرورشی را به تصویر بکشد.

وی یاد آورشد: این نمایشگاه به مدت یک هفته در کانون فرهنگی تربیتی شهید فهمیده کرج برپاست.

استان البرز ۵۱۲ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …