یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

بوستان‌های کرج برای اسکان مسافران نوروزی آماده شدند

«حمید رضا عبدالله پور» روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت:  نوروز ۱۴۰۱ پارک های بزرگ شهر کرج مانند باغ فاتح، پارک جنگلی جهان نما، پارک چمران، دهکده تفریحی گردشگری باغستان ، پارک خانواده و جهان برای  اسکان مسافران نوروزی آماده شده است .

 وی با اشاره به اینکه  پارک‌ها دارای امکاناتی ازجمله سرویس بهداشتی، نمازخانه و سکو  برای  استراحت مسافران هستند، خاطرنشان کرد: گل کاری، بازپیرایی و تزیین فضای سبز در پارک ها، تجهیز آبخوری ها، شست و شو و رنگ آمیزی وسایل بازی و مبلمان و رفع مشکل سیستم روشنایی آنها در طرح استقبال از نوروز نیز اکنون در این پارک ها در حال انجام است .
وی بیان داشت:  اطلاعات کامل پارک ها برای اسکان مسافران نوروزی با معرفی کامل مشخصات و آدرس در قالب یک بروشور راهنمای گردشگران نوروزی  در پورتال خبری سازمان و پایگاه اطلاع رسانی مجموعه مدیریت شهری کرج منتشرخواهد شد .
عبدالله پور با اشاره به ورود گردشگران به استان البرز از جمله شهر کرج، اظهارداشت: تمام برنامه ریزی ها برای برگزاری هشتمین جشنواره لاله‌ها با کاشت  بیش از ۲۰۰ هزار پیاز لاله در ۴۰ واریته متنوع و رنگارنگ انجام شده و در تلاش هستیم تا  میزبان شایسته‌ای برای شهروندان و گردشگران نوروز ۱۴۰۱ در این جشنواره باشیم.
این مسوول به ظرفیت کاخ مروارید و پارک محیط بان به عنوان جاذبه های جدید گردشگری شهر کرج اشاره کرد و افزود: علاوه بر احیا و بازسازی ۲۷ هکتار از فضای سبز کاخ مروارید ، امکانات تفریحی جدید ی همچون قایق پدالی به این مجموعه تاریخی اضافه شده و شهروندان می توانند از فضای متفاوت آن در ایام نوروز بازدید کنند.
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان اینکه با نزدیک شدن به پایان سال تلاش این سازمان در آماده سازی و زیبا سازی شهر دو چندان می شود اضافه کرد: با برنامه ریزی منسجم و بسیج تمامی امکانات، تجهیزات و نیروها در آستانه بهار با نصب اِلمان های جدید، نقاشی دیواری و با کاشت انواع گل‌ها و نهال‌های تزیینی و زینتی در میادین اصلی و پارک ها چهره شهر تغییر می کند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …