دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

شکوفایی کشور را با حضور حداکثری در انتخابات رقم بزنیم

سید احمد افتخاری روز  پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: صنعتگران و اصناف استان البرز با حضور گسترده و پرشور در انتخابات ریاست جمهوری، گستاخی های دشمنان را همچون گذشته با پاسخی دندان شکن مواجه خواهند ساخت.

وی با استناد به فرمایش رهبر معظم انقلاب که «حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب اصلح را علاج دردهای مزمن» مطرح فرمودند ،  این انتخابات را فرصتی مهم برای بهبود امور و دستیابی به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد.

وی افزود: خانواده بزرگ صنعت، معدن و تجارت شهرستان چهار باغ روز ۲۸ خرداد ماه همراه با مردم آگاه ، ولایت مدار و شریف چهارباغ همانند گذشته برای تداوم امنیت ، آرامش و سلامت جامعه و پاسداری از خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس در انتخابات قطعا حضوری فعال خواهند داشت.

وی تصریح کرد: کسبه و صنعتگران شهرستان چهارباغ که طی  چهار دهه گذشته همواره حامی و  پشتیبان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی بوده اند، در انتخابات پیش روی نیز باحضور پرشور درشعب اخذ رای و انتخاب اصلح ، شکوفایی اقتصاد ، اشتغال‌زایی و امنیت‌ آفرینی را به ارمغان خواهند آورند.

سرپرست اداره صعت ، معدن و تجارت البرز اظهار کرد: اینجانب به‌عنوان خادم فعالان صنفی و صنعتی شهرستان چهارباغ از مردم شریف و تلاش‌گر عرصه اقتصاد و معیشت این شهرستان دعوت می‌کنم با عنایت با حضور گسترده در پای صندوق‌ های رأی‌ وخلق حماسه‌ ملی، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل ، رهبر فرزانه انقلاب و شهدای عزیزمان تجدید بیعت کنند. 

چهارباغ با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت به تازگی از شهرستان ساوجبلاغ استان البرز منفک و به شهرستان ارتقا یافت.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  فردا جمعه ۲۸ خردادماه برگزار می شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …