جمعه , 14 اردیبهشت 1403

اعزام روزانه ۶۰ کامیون حمل بار البرز به بندر امام خمینی (ره)

علی زندی فر روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این خودرو ها با ظرفیت یک هزارو ۳۲۰ تن برای حمل کالاهای اساسی و نهاده های دامی از البرز به بندر امام خمینی(ره)  اعزام می شوند.

وی  با اشاره به اهمیت جا به جایی کالاهای اساسی و نهاده های دامی در کشور گفت: بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده جهت جلوگیری از ایجاد وقفه در تامین کالاهای اساسی و ضرورت حمل کالاهای موجود در بندر امام خمینی(ره) انجام می شود.

وی با بیان اینکه بر اساس هماهنگی های انجام شده و با همت رانندگان پرتلاش استان، هیچگونه وقفه ای در تامین کالاهای اساسی استان ایجاد نشده است، گفت: از زمان آغاز طرح مشارکت برای حمل کالاهای اساسی  بیش از یک هزارو۶۲۰ دستگاه ناوگان برای حمل کالا از استان البرز به بندر امام خمینی(ره) اعزام شده اند.

 زندی فر افزود: به منظور تسریع در حمل کالاهای اساسی و نهاده های دامی بر اساس هماهنگی انجام شده از سوی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور امکان صدور بارنامه از بندر امام برای شرکت های حمل ونقل استان فراهم شده است، تا ناوگان استان بدون وقفه اقدام به حمل کالاهای مورد نیاز استان نمایند.

طرح ملی جابه جایی کالاهای اساسی و نهاده های دامی از ۱۲ خرداد به منظور تخلیه بارهای موجود در بندر امام خمینی(ره)  آغاز شده است و  در پایان طرح شرکت هایی که اقدام به حمل کالاهای موصوف با ناوگان ملکی خود نموده اند، به نحو مقنضی مورد تشویق قرار می گیرند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …