پنجشنبه , 9 فروردین 1403

افراد توانمند به خاطر سیاسی‌کاری از البرز رفتند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی بعد از ظهر شنبه در مراسم معارفه و تودیع استانداران البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری فصل جدیدی را در تاریخ تحولات سیاسی و فرهنگی کشور را در مهمترین مقطع رقم زدند و دولتی سرکار آمد که شعار آن تحول بود.

وی ادامه داد: رئیس جمهور تحولی است و این تحول باید در ارکان مدیریتی در سطح کشور نیز دیده شود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز بیان کرد: در دولت تحولی توجه و خدمت به مردم مورد نظر و قطعی است، در گام دوم انقلاب هستیم و باید مسیر تحولی را طی کنیم و در این زمینه دولت‌سازی مهم است.

وی با اشاره به اهمیت چابک سازی دولت تصریح کرد: دولت جوان با نشاط و کاربلد نیاز است تا به نیازها و مشکلات جامعه پاسخ دهند.دولت تحول گرا باید بتواند به نفع بهره برداری بیشتر از سرمایه‌های نظام کار کند و با ایجاد امید آفرینی و ارتقای امیدسازی در جامعه پیش رود.

آیت الله حسینی همدانی خاطرنشان کرد: در چنین دولتی باید همه ارکان در راستای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب مورد توجه باشد، دولتی‌ها باید با از خودگذشتگی در میدان حضور یابند و به مردم خدمت کنند.

وی ادامه داد: امروز فرصتی شده است تا تمام خادمان نظام و انقلاب اسلامی خدمت صادقانه به مردم و اسلام را تجربه کنند، خدمت گذار به مردم به عنوان یک فرصت مطرح است و فرصت شناسی و فرصت سازی و استفاده از آن از ارکان‌های موفقیت‌های فردی، سازمانی و ملی است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: شاخص انسان موفق فرصت‌محوری و توان تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها است، چنین فردی با واقع بینی به حل مسائل و رفع کاستی‌ها می‌پردازد و با امید به آینده و نقاط قوت مسیر را باز کرده و پیش رود.

مدیر تحول‌گرا از مدیریت هوشمند استفاده می‌کند

وی اظهار کرد: مدیر تحول‌گرا از مدیریت هوشمند استفاده می‌کند و البته باید توان قدرت سازی و قدرت آفرینی هم داشته باشد.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه استان البرز از امروز در اختیار استاندار جدید به عنوان عالی‌ترین مقام استان قرار می‌گیرد، بیان کرد: استاندار تجربیات خوبی را از قبل کسب کرده است، امید است در دوران مسئولیت وی در البرز منشأ برکات و آورده برای نظام و آورده‌ای برای انقلاب باشد.

وی تصریح کرد: البرز منابع انسانی توانمندی دارد که متأسفانه به دلیل سیاسی کاری و مسائلی از این قبیل به کار گرفته نشده اند.

امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: در مورد عملکرد استاندار پیشین استان اظهار کرد: خیلی کارهای ذاتی و آبرومندانه در دوران مسئولیت استاندار وقت انجام شد که در دوران کاری وی انجامش کار سختی بود.

وی با اشاره به ضعف در نظارت بر عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان زیرمجموعه نظارتی استاندار در زمان فعالیت عزیزالله شهبازی خطاب به عبداللهی استاندار کنونی بیان کرد: اگر بتوانید از ظرفیت‌های گسترده و مغفول مانده استان استفاده کنید، شکوفایی به سرعت در البرز اتفاق می‌افتد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه استاندار جدید تجربه‌های بسیار ارزشمندی در حوزه شهری دارد، تصریح کرد: اتفاقاً یکی از مشکلات بزرگ و عدیده شهرهای استان به ویژه کرج مرتبط به همین بخش و زیرساخت‌های مرتبط به آن است.

از نیروهای غیربومی مرتبط به تهران استفاده نکنید

وی خاطرنشان کرد: سعی استاندار بر این باشد که برای حل مشکلات شهری در استان گام بردارد البته از نیروهای غیربومی مرتبط به تهران استفاده نکنید.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با تاکید بر اینکه البرز از ظرفیت بالای علمی به دلیل وجود مراکز علمی و پژوهشی برخوردار است، گفت: صنعت و کشاورزی استان هم بسیار حائز اهمیت است به ویژه بخش صنایع تبدیلی کشاورزی که مورد غفلت بوده است اگر به این حوزه توجه کافی شود دستاورد خیلی خوبی برای کشور و حتی منطقه به همراه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: استان منابع انسانی توانمندی دارد که به خاطر سیاسی کاری به کار گرفته نشدند، البته در خارج از استان از توانمندی‌های آنان استفاده شد و موضوع مربوط به یک فرد خاص نیز نبود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه در استان کارهای روبنایی، ساده و ویترینی انجام شد و کمتر به زیرساخت‌ها پرداخته شد، تصریح کرد: به اندازه آن کارهایی که انجام دادید و دیدیم تشکر می‌کنم و برای کم‌کاری‌ها عفو می‌کنیم.

به فکر حق‌آبه البرز باشید

وی بیان کرد: امیدواریم استاندار جدید از مدیران شهرداری تهران بهره نگیرید و از نیروهای بومی توانمند استفاده کنید.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با بیان اینکه استان البرز سه ظرفیت بالای علمی، صنعتی، گردشگری و کشاورزی دارد، خاطرنشان کرد: باید استاندار جدید به فکر حق‌آبه البرز، مسائل فرهنگی و سایر امور باشد.

وی با بیان اینکه در کارها پیوست عدالت را داشته باشید و نگران نزدیک شدن افراد فاسد به خودتان باشید که به زودی خواهند آمد، متذکر شد: اگر در مسیر درست باشید، بنده قطعاً کمک حال شما خواهم بود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …