چهارشنبه , 19 اردیبهشت 1403

اعضای باند حرفه‌ای سارقان منزل در البرز دستگیر شدند

او افزود: سارقان با تشکیل یک باند سه نفره و به کارگیری خودرو‌های پژوپارس سفید رنگ، پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶ و سمند پلاک مخدوش و استفاده از پلاک‌های دست نویس یا سرقتی در ارتکاب این سرقت‌ها استفاده کرده و با پرسه زنی در مناطق مختلف شهر‌ها و شناسایی منازل مورد نظر که صاحب منزل در آن حضور ندارد و در فرصت مناسب اقدام به سرقت می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و بررسی سرنخ‌های به جا مانده، اعضای باند سارقان را شناسایی و با بررسی سوابق آن‌ها متوجه شدند همه آن‌ها دارای سوابق متعدد در حوزه سرقت هستند.

به گفته نادربیگی با شناسایی محل اختفای متهمان، همه آن‌ها با هماهنگی قضایی در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر و به ۷۴ فقره سرقت منزل در سطح البرز و استان‌های همجوار با ارزش ریالی حدود ۱۵۵ میلیارد ریال اعتراف کردند.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، تعداد زیادی لوازم خانگی و ابزار آلات سرقتی کشف شده است.

او گفت: تا کنون ۱۳ سارق و مالخر در این پرونده شناسایی دستگیر شده و حسب دستور دادیار شعبه ۱۵ دادسرای ناحیه سه شهید بهشتی کرج تصویر بدون پوشش سارقان جهت شناسایی مالباختگان منتشر می‌شود.

به گفته رئیس پلیس آگاهی البرز چنانچه شهروندانی که منزل آن‌ها توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفته درخواست می‌شود تا جهت پیگیری شکایت خود به اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی کرج، بلوار تعاون مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۶۲۱۸۷۲۹۰۰ تماس حاصل کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …