یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

کمربند شمالی کرج در زمان مقرر گشایش یابد

مجتبی عبداللهی روز یکشنبه در نشست بررسی موانع پروژه کمربندشمالی کرج و آغاز عملیات اجرایی پروژه کمربندجنوبی این شهرستان افزود: کمربند شمالی کرج به نام سردار سلیمانی مزین شده از این رو باید با اراده و تعصب ویژه ای برای به سرانجام رسیدن آن اقدام کنیم.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی باید به صورت شبانه روزی و جهادی فعالیت کنیم تا کارهای مغفول و روی زمین مانده را انجام دهیم.
عبداللهی گفت: در زمینه کمربندجنوبی کرج  نیز مطالعاتی صورت گرفته و اکنون طبق گزارش ها، نیاز به این پروژه برای کاهش ترافیک ورودی کرج محسوس است.
استاندار البرز بیان داشت: طرح جامع حمل و نقل ترافیک استان باید تهیه و تدوین شود تا بر اساس آن در خصوص نیازهای البرز در این حوزه اقدام شود.
وی افزود: تمام شهرستان ها و شهرهای استان البرز باید از خدمات مطلوب برخوردار شوند و برای تحقق این امر باید از اقدامات جزیره ای پرهیز شود.

عملیات احداث بزرگراه شمالی کرج  به طول ۱۷.۵ کیلومتر از تیرماه سال ۱۳۹۵ توسط شهرداری کرج آغاز شده است.

این   پروژه  در واقع  آزاد راه شهید همت در شرق کرج را به آزاد راه کرج – قزوین در غرب این کلانشهر متصل می کند ضمن آنکه ترافیک سنگین کنونی شرق کرج را روان سازی خواهد کرد.  

استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک کشور مربوط به جاده های این استان می‌باشد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …