جمعه , 7 اردیبهشت 1403

راه‌اندازی قطار شهری کرج یک ضرورت برای این کلانشهر است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مجتبی عبداللهی در جلسه حل مشکلات راه‌اندازی قطار شهری کرج، با اشاره به اینکه فارغ از موضوعات و چالش‌های گذشته باید تصمیم منطقی بگیریم اظهار داشت: مردم از ما توقع دارند و مطالبه آنها نیز در پس سال ها انتظار پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: راه‌اندازی قطار شهری کرج یک ضرورت برای این کلانشهر است و باید برای رفع مشکلات و تامین اعتبارات لازم چاره‌اندیشی شود.

عبداللهی با بیان اینکه در ابتدا باید مسئولان مربوطه به اجماع و هم نظری برسند تا سپس با بهره‌گیری از خرد جمعی به برنامه درستی برسیم بیان کرد: باید با آگاهی بخشی و شفاف‌سازی، مردم از روند کار پروژه قطار شهری کرج با خبر شوند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه اکنون آبروی ما در گرو تعهدات گذشته است گفت: اگر هدف ما خدمت به مردم است باید از حواشی مخرب و فرافکنی‌ها و پرداختن به گذشته‌ها دوری کنیم.

عبداللهی با بیان اینکه باید به تصمیم گذشتگان احترام می‌گذاریم و اکنون هدفی جز کسب رضایتمندی مردم نداریم تصریح کرد: قطار شهری کرج باید در فکر ایجاد بسترهای بهره‌برداری اقتصادی باشند تا از این طریق به پیشبرد پروژه کمک شود.

وی افزود: اکنون مسئولان مربوطه باید درصدد راه‌اندازی ایستگاه f “گلشهر” تا k “آیت الله طالقانی” باشند و شورای اسلامی ششم بهره‌برداری کامل از این پروژه را تا پایان کار خود در دستور برنامه‌های خود قرار دهد.

انتهای پیام/ح

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …