جمعه , 10 فروردین 1403

البرزی‌ها در بین‌الحرمین کربلا نمایشگاه عاشورا و مهدویت برپا می‌کنند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج ، رئیس بنیاد مهدویت استان البرز  امروز در نشست خبری بزرگترین نمایشگاه تجسمی _ معرفتی عاشورا و مهدویت  که قرار است در بین الحرمین کربلا  برگزار شود، اظهار داشت:  این بنیاد از سال 82 فعالیت خود را در استان البرز آغاز کرده است.

محمد رضا عسگری با بیان اینکه این بنیاد به صورت هیئت امنایی و بدون دریافت ریالی از ارگان های دولتی و  توسط مردم و خیرین اداره می شود گفت: از سال 88 رویکرد این مجموعه تغییر کرده و به سمت برگزاری نمایشگاه ماکت عاشورایی هدایت شده است.

رئیس بنیاد مهدویت استان البرز با بیان اینکه این بنیاد در استان البرز یکی از تشکل های امام زمان شناسی است که مرکز اصلی آن در قم است، عنوان کرد: اولین نمایشگاه تخصصی این نمایشگاه در زمینی بالغ بر 500 متر در بین الحرمین کربلا برگزار شد.

وی با بیان اینکه در سال‌های بعد این نمایشگاه برگزار شد، گفت:امسال با توجه به سفارش تولیت حرم نقاشی زندگی نامه حضرت عباس (ع) به صورت 26 قسمت در غالب نقاشی قهوه خانه‌ای در بین الحرمین کربلا رونمایی می شود.

عسگری با بیان اینکه ماکت و نمایشگاه امام زمان شناسی به نام اندیش کده ندبه که در خصوص بحث شناختی امام زمان به صورت ریشه ای است، عنوان کرد:  حدود یک ماه پیش توافق برگزاری نمایشگاه را در بین الحرمین گرفتیم که زمین برگزاری آن حدود دو هزار متر  است که بعد از عاشورا وتاسوعا کاروان نمایشگاه به سمت کربلا رفته و روز 18 محرم در بین الحرمین این نمایشگاه  افتتاح می شود.

رئیس بنیاد مهدویت با بیان اینکه این نمایشگاه در بین الحرمین کربلا  به مدت 10 تا 11 روز برگزار می شود ، عنوان کرد: در  این نمایشگاه از  کارشناسان برجسته کشوری  استفاده می شود و از تابلو  زندگی نامه حضرت عباس و  سه کتاب، سردار کربلا و مادر ماه وستاره ها و زندگی نامه حضرت علی اکبر که به سه زبان عربی و انگلیسی و عربی ترجمه شده رونمایی می شود . همچنین در کنار بحث نمایشگاه همکاری و ارتباطات خوبی با مسئولین حرم حضرت عباس ع برقرار می‌شود.

انتهای پیام/ن

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …