شنبه , 8 اردیبهشت 1403

یخچالی: بازی در منامه به مراتب سخت تر از تهران است

به گزارش ایرنا، بهنام یخچالی بعد از برد برابر بحرین در نخستین پنجره انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ افزود: در بازی رفت به آنچه می خواستیم رسیدیم هر چند در برخی از صحنه ها اشتباهاتی داشتیم که باید در بازی برگشت آنها را برطرف کرد.

وی ادامه داد: به دلیل حضورم در لیگ قهرمانان اروپا کمی دیر به تیم اضافه شدم و تمرینات کم‌تری هم با بازیکنان انجام دادم، اما آنچه مهم بود عملکرد تیمی ایران ماست که خوشبختانه مثبت بود و موفق شدیم اولین بازی را با برد پشت سربگذاریم.

ملی پوش بسکتبال ایران در خصوص تیم بحرین گفت: آنها سرمایه‌گذاری بسیاری را در دستور کار خود قرار داده اند و از بازیکنان آمریکایی و مربی خارجی بهره می برند، اما مهم این است که ما بردیم و از الان باید به فکر منامه و بازی برگشت باشیم. 

یخچالی به بازی برگشت اشاره کرد و گفت: بدون شک در منامه بازی سخت‌تری در انتظار ماست چرا که آنها میزبان هستند و شرایط میزبانی هم بی تاثیر نیست. در بازی برگشت بازیکنان آمریکایی بحرین هم خواهند رسید و این تیم برابر ایران تقویت می شود. اما ما هم ایران هستیم و برای برد به زمین می رویم.

گفتنی است تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین پنجره جام‌جهانی ۲۰۲۳ در دیداری خانگی با نتیجه ۸۲ بر ۶۶ بحرین را شکست داد و کارش را با پیروزی آغاز کرد. تیم ملی بسکتبال کشورمان در مسیر جام جهانی ۲۰۲۳ و در پنجره نخست انتخابی باید روز ۸ آذر در منامه دیدار برگشت خود را برابر بحرین برگزار کند. ملی‌پوشان بسکتبال ایران در گام بعدی روز سه‌شنبه ۵ اسفند ماه میزبان قزاقستان هستند و روز هشتم همین ماه نیز در تالار مجموعه بسکتبال آزادی از سوریه پذیرایی خواهند کرد.  

شاگردان مصطفی هاشمی در روزهای دهم و سیزدهم تیرماه سال آینده نیز به ترتیب در دیداری خارج از خانه برابر قزاقستان و سوریه قرار می گیرند. در پایان مرحله اول رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۳ که شامل پنجره اول، دوم و سوم می‌شود، سه تیم برتر هر گروه به مرحله دوم مسابقات انتخابی که شامل پنجره‌های چهارم تا ششم می‌شود، صعود خواهند کرد.

براین اساس ۱۲ تیم از منطقه آسیا – اقیانوسیه به مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ راه پیدا می‌کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …