جمعه , 21 اردیبهشت 1403

آتش سوزی در سایت دریایی منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان مهار شد

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه پارسیان، شیرپور جمعه شب در تشریح این حادثه افزود: آتش سوزی ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه از مهمانسرای شرکت عمران ساحل شامل چهار اتاق اغاز شد و به کانکس اتاق کنترل کیفی سرایت کرد.

وی اظهارداشت: آتش سوزی موجب تخریب کامل مهمانسرا و ۲ کانکس شرکت پیمانکار شد و همچنین به تجهیزات داخلی ساختمان شرقی که در مجاورت ساختمان مهمانسرا واقع بود، نیز خسارت هایی وارد شد.

مدیر HSEE منطقه ویژه پارسیان اظهار داشت: با همکاری اکیپ های آتش نشانی منطقه ویژه پارسیان، شهر کوشکنار، شهر دشتی و شهر پارسیان و تانکرهای آب رسانی پشتیبان این آتش سوزی مهار شد.

شیرپور با ابراز قدردانی از همکاری فرماندار پارسیان و شهرداران شهرهای کوشکنار، دشتی و پارسیان خاطرنشان کرد: با ورود به موقع واحدهای امدادرسان و اقدام های انجام شده این آتش سوزی به طور کامل مهار و خاموش شد.

 شیرپور، با بیان اینکه علت اصلی وقوع آتش سوزی در دست بررسی است، اضافه کرد: این حادثه هیچ گونه خسارت جانی در پی نداشت، تیم های ارزیاب در حال برآورد خسارت های مالی هستند.

فرماندار شهرستان پارسیان از ساعات اولیه آتش‌سوزی در سایت دریایی حضور یافت و با دستور رییس ستاد بحران فرمانداری تمامی ماشین آلات آتش نشانی در سه شهر شهرستان کوشکنار، دشتی و پارسیان به سایت دریایی اعزام گردید.

 منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در سال ۹۶ به عنوان شرکت توسعه صنایع انرژی بر پارسیان جنوب در هرمزگان ثبت شد.

منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان در غرب استان هرمزگان و در شهرستان پارسیان واقع شده است در چشم انداز این منطقه تولید ۱۸ میلیون تن پتروشیمی، ۴ میلیون تن فولاد، ۶۰۰ هزار تن آلومینیوم و ۳میلیون تن آلومینا پیش بینی شده است.

بندر پارسیان در مرز سه استان هرمزگان، بوشهر و فارس قرار گرفته و همجواری با پارس جنوبی، صنایع پتروشیمی در عسلویه و پالایشگاه‌های نفتی در استان فارس از مزیت های منحصر به فرد بندر پارسیان است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …