پنجشنبه , 20 اردیبهشت 1403

رییس هیات: ووشو البرز در حال رسیدن به شرایط آرمانی خود است

«اسماعیل سایه افکن» روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:  با بازگشایی دوباره باشگاه های ورزشی در رشته ورزشی ووشو، ورزشکاران ما در حال بازگشت  به باشگاه ها و انجام تمرینات هستند که این امیدواری ایجاد شده که بار دیگر شاهد توسعه ورزش ووشو که در سطح استانی و کشوری پیش از این حرف های زیادی برای گفتن داشت باشیم.

وی اضافه کرد: با بازگشت ورزشکاران و اعتماد خانواده ها به باشگاه ها و با رعایت پروتکل های بهداشتی ووشو البرز امروز در وضعیت بهتری قرار گرفته و با توجه به ریزش شدیدی که به دلیل شیوع ویروس کرونا شاهد آن بودیم تعداد ورزشکاران در این رشته ورزشی رو به افزایش است.

سایه افکن گفت: حدود ۲ هزار ورزشکار بار دیگر در رشته ورزشی ووشو به باشگاه های استان بازگشتند و در حال تمرین هستند که با ادامه این روند از نظر کمی به تعداد ورزشکاران در این رشته که قبل از شیوع حدود سه هزار نفر بودند در حال نزدیک شدن هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به از سرگیری رقابت های درون استانی در رشته ووشو اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه سلامتی ورزشکاران اولویت نخست هیات بوده و هست رقابت های دهه فجر را که قرار بود در همان ایام برگزار شود لغو و مقرر شده که در روزهای چهارم، پنجم و ششم اسفند ماه در رده سنی نونهالان و نوجوانان در استان برگزار شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …