شنبه , 1 اردیبهشت 1403

دولت نگاه ویژه ای به ارتقای معیشت مردم دارد

مجتبی عبداللهی  روز چهارشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان البرز افزود: یکی از موضوعات مهم جلسات سران قوا در سطح ملی در خصوص معیشت مردم است از این رو باید در استان نیز با اهتمام ویژه ای در این راستا ورود کنیم.

وی  ادامه داد: مدیران استان باید برای خود برنامه هایی تخصصی داشته باشند و طبق اهداف تعیین شده به صورت مستمر و مداوم بر روند تحقق آنها نظارت داشته باشند.
عبداللهی گفت: باید نظارت جدی بر بازار و به ویژه کالاهای اساسی داشته باشیم، چرا که امور به صورت ضابطه مند روال خود را طی می کنند ولی برخی که خارج از ضوابط اقدام می شود  مردم را با  مشکل ایجاد می کند.

وی افزود:  در ابتدای باید نقاط ضعف و مشکلات احتمالی را احصا کنیم و در ادامه قبل از وقوع هر اتفاقی، تدابیر پیشگیرانه را در دستور کار قرار دهیم، با وجود برنامه ریزی دقیق، در البرز نباید مشکلی داشته باشیم.

استاندار البرز گفت: کسب رضایتمندی و ایجاد بسترهای آرامش مردم، تکلیف معینی برای ما به عنوان کارگزاران نظام است که باید خدماتی که در شان مردم البرز ارایه  دهیم.

وی افزود: مجموعه موضوعات استان در حوزه تنظیم بازار باید مورد بازنگری قرار گیرد و ضعف ها برطرف شود.

عبداللهی بیان داشت : مدیران استان همواره همراه بوده اند و باید این همراهی با روحیه انقلابی و خدمتگزاری به مردم تقویت شود.

استاندار البرز گفت: تحول در تمام موضوعات استان باید محقق شود و ضرورت دارد رضایت مردم با تحقق برنامه ها به شدت افزایش یابد.

وی افزود: دست به دست هم دهیم و با تلاش شبانه روزی بسترهای خدمت رسانی را ارتقا دهیم چراکه مردم صاحب انقلاب و محق بهترین خدمات ها هستند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …