جمعه , 28 اردیبهشت 1403

خیرین ۲۱۰ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه در البرز کمک کردند

به گزارش ایرنا، « محمدرضا اسپرورین» روز سه شنبه درآیین کلنگ زنی مدرسه خیرساز” بانوی نیکوکار نرگس رسولی ختایی” درآموزش و پرورش ناحیه دو کرج،افزود: سال گذشته در مجموع کمک های خیرین استان البرز به حوزه مدرسه سازی ۶۷ میلیارد تومان بود که امسال این میزان به ۲۱۰ میلیارد تومان رسید که نسبت به سال قبل رشدی ۳ برابری را نشان می دهد.

وی با قدردانی از بانوی نیکوکار به احساس مسئولیت پذیری خیران در ساخت فضاهای آموزشی در استان البرز پرداخت و یادآورشد: تمکن فکری خیرین بیشتر از تمکن مالی است که با اهدا مال خود در راه ساخت مدرسه گام بر

می دارند.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز بیان داشت: در استان البرز افراد خیری داریم که با تمکن فکری به میدان آمدند تا برای دانش آموزان با تمکن مالیشان کلاس درس بسازند.

اسپرورین خاطرنشان کرد: احساس مسئولیت مردم خوب استان البرز باعث شد تا شاهد رشد ۳۰۰ درصدی اهدای کمک های مردمی  در راه مقدس مدرسه سازی در سال ۱۴۰۰ شویم که این مسئولیت پذیری اجتماعی  قابل تحسین است.

وی با بیان اینکه خیرین اصلی ما شهدا و جانبازان هستند،اضافه کرد: این عزیزان ایثار کردند تا ما در امنیت و آرامش زندگی کنیم. خیرین کار مدرسه سازی را با عشق انجام می دهند چون اگر عشق نباشد کاری صورت نمی گیرد.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز تصریح کرد: خیرین به قسم خداوند در جبران پاداش به کار نیک ایمان دارند که با عشق در راه معنوی ساخت کلاس های درس برای دانش آموزان حرکت می کنند.

اسپرورین اظهارداشت: استان البرز به دلیل کمبود فضا و تراکم بالای دانش آموزی نیاز به مشارکت بالای خیران دارد و با همت والای بانوی نیکوکار این مدرسه ۶ کلاسه با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان تا مهرماه سال تحصیلی آینده آماده می شود.

استان البرز ۵۱۲ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …