چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403

فعالیت ۱۰۰ تشکل قرآنی در البرز/دوره تربیت کادرمتخصص برگزار می‌شود

جواد ملازاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تعداد مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی استان البرز حدود بیش از ۱۰۰ تشکل قرآنی است.

وی با اشاره منویات و فرامین مقام معظم رهبری در راستای اهمیت انس و الفت با قرآن و آموزه‌های تربیتی، یادآور شد: چندین دوره تربیت کادر متخصص قرآنی در ۹ ماه اول سال در استان البرز برگزار شده است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز به استقبال قرآن آموزان البرزی از دوره‌های تخصصی با عناوین تربیت معلم حفظ قرآن کریم اشاره کرد و افزود: تربیت معلم مفاهیم، آموزشیار روخوانی و روان‌خوانی، تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی، آشنایی و انس کودک با قرآن و توانمندسازی مربیان پیش‌دبستانی قرآنی از جمله آموزش‌ها است که در سطح استان برگزار شده است. و درافق سال ۱۴۰۲ به فضل خداوند متعال برنامه‌های جدیدی به مرحله اجرا در خواهد آمد که بزودی نشست رسانه‌ای آن برگزار خواهد شد.

به گفته وی در این دوره‌های آموزشی بیش از ۱۰۰ نفر از علاقه‌مندان به فراگیری امور قرآنی در شهرستان‌های مختلف استان حضور پیدا کردند.

ملازاده تصریح کرد: با عنایت به دوره‌های برگزار شده در سال‌های گذشته بیش از هزاران نفر در دوره‌های کادر عمومی و متخصص در البرز در دوره‌های مختلف گواهینامه قرآنی دریافت کرده‌اند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …