چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403

ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه با همت جانبار خیر در فردیس آغاز شد

فرماندار فردیس در آیین آغاز ساخت این مدرسه  گفت: خیر نیک اندیش  و جانباز دفاع مقدس حاج علی نجاری با تقبل ساخت این مدرسه در منطقه  منظریه فردیس ، طرح خشت گذاری را در این شهرستان عملیاتی کرد.

ابوالفضل اینانلو  ادامه داد:  این مدرسه در زمینی به مساحت یک هزار و ۳۸۱ متر مربع  توسط این خیر نیک اندیش به یاد فرزندش  مرحوم کربلایی ابراهیم نجاری ساخته می شود.

فرماندار فردیس  افزود:  این شهرستان فردیس نیازمند تکمیل زیر ساختها در تمام زمینه ها است و در شورای اداری و نشست های مختلف استان البرز از مسوولان امر خواسته شده به شهرستان فردیس توجه ویژه ای شود.

وی ادامه داد:شهرستان پر جمعیت فردیس در تمام سرانه های آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی کمبود  امکانات دارد که توجه مسوولان استانی را می طلبد.

اینانلو اظهار داشت: تاکید و توجه استاندار البرز بر رویکر فرهنگی و پرداختن به رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی است که این موضوع در شهرستان ها باید راس کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج و شهرستان فردیس بیش از ۱۰۰ دانش آموز تحت پوشش  دارد، گفت: از این تعداد ۸۶ هزار دانش آموز در شهرستان فردیس تحصیل می کنند و حدود ۱۵ هزار دانش آموز  مربوط به کرج  هستند.

اینانلو گفت: پیگیر استقلال اداره آموزش و پرورش فردیس  هستیم  و دراین زمینه با وزارت آموزش و پرورش مکاتبه شده است.

ساخت مدرسه خیر ساز در قالب طرح خشت گذاری در فردیس آغاز شد

امام جمعه فردیس نیز  در این مراسم با اشاره به اینکه کار فرهنگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: پرداختن به مسایل و مشکلات فرهنگی اهتمام ویژه ای  نیاز دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی افزود: خیر مدرسه ساز حاج علی نجاری از جانبازان انقلاب و دفاع مقدس مصاحبت با سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در عمل این خیر مدرسه ساز ثابت شد.

وی  بیان داشت: در این شهرستان باید فرهنگ مدرسه سازی به جای  هدر دادن سرمایه ها  در بعضی مراسم نهادینه شود و  سنت حسنه نیکوکاری در امر مدرسه باید اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه نگاه مقام معظم رهبری به آموزش و پرورش سرمایه گذاری است و خرج نیست گفت: هر چقدربرای آموزش و پرورش هزینه شود جرم و سرقت در جامعه کاهش می یابد بنابراین از دستگاه های فرهنگی  و آموزش و پرورش حمایت شود.

شهرستان فردیس با ۷۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …