سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403

درخشش ۱۵ برند پوشاک البرز در نمایشگاه ایران مد ۱۴۰۰

یداله مالمیر  روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: پس از رکود طولانی ناشی از شیوع ویروس کرونا ، امیدواریم برپایی این نمایشگاه بستر مناسبی را فراهم آورد تا همچون سال های گذشته بار دیگر رونق بازار پوشاک ایرانی در داخل و خارج از کشور را تجربه کنیم.

وی گفت: رونق بازار پوشاک ایرانی در داخل و خارج از کشور مستلزم‌ استفاده از طرح های خلاقانه ، جذاب و مشتری پسند است.

وی افزود: پس از رکود طولانی مدت ناشی از شیوع ویروس کرونا ، امید واریم برپایی این نمایشگاه بستر مناسبی را فراهم کند تا همچون سال های گذشته بار دیگر رونق بازار پوشاک ایرانی در داخل و خارج از کشور را تجربه کنیم.

رییس انجمن صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم البرز ضرورت بهره گیری از طراحان زبده و مبتکر برای ابداع طرح های جذاب و مشتری پسند در صنایع پوشاک کشور با هدف رقابت در بازار صادرات را مورد تاکید قرار داد.

مالمیر اظهار داشت: طراحان صنایع پوشاک در البرز و کشور در مواردی طرح های ابداعی بسیار زیبا و مبتکرانه ای را در تولید انواع لباس ارایه کرده اند که  با استقبال در بازار همراه شده است.

وی افزود: در این لباس ها  که معرف آمیزه ای از فرهنگ و تمدن ایران زمین و طراحی های نوین است مورد توجه قرار گرفته و با استقبال بازدید کنندگان  همراه شده است.

وی تصریح کرد: حضور حوزه‌های مختلف زنجیره ای از صنایع چرم و نساجی اعم از ریسندگی، بافندگی، رنگرزی، چاپ و تکمیل ،  انواع منسوجات، طراحی و ماشین‌آلات و تجهیزات مرتبط را از ویژگی های برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.

مالمیر گفت: جامعه طراحان پوشاک نیز ضمن حضور فعال در این نمایشگاه طرح های بسیار دیدنی و جذاب پوشاک را در معرض دید بازدید کنندگان قرار داده اند.

نمایشگاه پوشاک ۱۴۰۰” تهران با حضور فعالان صنعت نساجی و پوشاک سراسر کشور در ۶۷ غرفه از روز یکشنبه  (امروز) برای مدت چهار روز در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح  شد. 

استان البرز دارای ۲۰۰ واحد صنعتی در حوزه پوشاک، نساجی و چرم است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …