شنبه , 8 اردیبهشت 1403

پارک علم و فناوری البرز یک هزارو۷۰۰میلیارد تومان محصول به فروش رساند

«حسن مجمدعلیزاده»  روز یکشنبه در نشست مجمع فوق العاده صندوق پژوهش و فناوری استان البرز با تبریک اعیاد شعبانیه،  افزود:تلاش ها بر این است تا با حمایت لازم  این پارک به اهداف مطلبی دست یابد.

رییس پارک علم و فناوری البرز نیز در ادامه این نشست با تبریک میلاد منجی عالم بشریت امام عصر(عج) گفت: با تلاش مجموعه مدیریت استان و همه اعضای هیئت مدیره و سهامداران صندوق پژوهش و فناوری استان اتفاقات خوبی در استان البرز افتاده است؛ با استقرار صندوق پژوهش و فناوری که اتفاقی مهمی در سال ۱۴۰۰ بود، پارک قصد دارد به صورت جدی در حوزه تجاری سازی شرکت ها ورود کند.

«مهدی عباسی» ادامه داد: با تکمیل ساختمان مرکز نوآوری و شتابدهی شهید سلیمانی و ۹ شتابدهنده دیگر می توانیم عقب ماندگی های استان را در سال آینده جبران کنیم.
وی  گفت: با تلاش همکاران و بودجه پارک علم و فناوری البرز افزایش ۳۰۰ درصدی داشته که با تایید شورای نگهبان ابلاغ خواهد شد.
وی در پایان با قدردانی از مجلس، سازمان برنامه‌وبودجه و وزارت علوم و مسوولان ملی و استانی برای حمایت از پارک علم و فناوری البرز خاطرنشان کرد: پارک علم و فناوری البرز ورد خوبی در بخش مختلف دارد و این موضوع در بحث پسماند یک مأموریت مهم برای پارک است و تلاش می‌کنیم در سطح ملی و استانی به مأموریت دست پیدا کنیم.
نشست مجمع عمومی فوق‌العاده صندوق پژوهش و فناوری استان البرز با حضور اعضای هیئت‌مدیره و سهامداران بخش خصوصی در پارک علم و فناوری البرز برگزار شد و در اعضا بال اکثریت آرا افزایش سه برابری سرمایه صندوق البرز موافقت کردند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …