شنبه , 8 اردیبهشت 1403

مجری برگزاری نمایشگاه البرز در تهران: گردشگری و صنایع دستی البرز درخشید

نغمه منوری شامگاه سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: امسال با وجود شیوع کرونا استان البرز توانست به اهداف مورد نظر خود در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران دست پیدا کند.

وی ادامه داد: البرز افزون بر صنایع دستی  و معرفی جاذبه های تاریخی و طبیعی گردشگری ، توانست غذاهای محلی خود را در نمایشگاه بین المللی تهران معرفی کند.

منوری گفت : ۲ غرفه گردشگری کودکان و کشاورزی در بخش نمایشگاهی استان البرز که برای نخستین بار در کشور ارائه شد ، البرز را از سایر استان ها متمایز کرد.

مجری برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی استان البرز در نمایشگاه بین المللی تهران اظهار داشت: معرفی نمونه های کشاورزی استان البرز در این نمایشگاه موجب شد تا مسوولان کشوری و بازدید کنندگان  ابتکار این استان را مورد تکریم قرار دهند.

وی بیان داشت : نمایشگاه تهران فرصتی شد تا دراین شرایط کرونایی بستر برای تبدیل البرز به مقصد گردشگری و فراهم شدن زمینه برای فروش محصولات صنایع دستی استان به وجود بیاید.

منوری تاکید کرد که استان البرز با کلکسیونی از محصولات کشاورزی ، عشایری ، صنایع دستی ، تصاویر آثار باستانی و تاریخی و طبیعی در نمایشگاه تهران حضور یافت و تنوع محصولات و جاذبه ها 

موجب شد تا این استان در نگاه نخست صدها بازدید کننده قرار بگیرد.

مجری برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی استان البرز گفت : تلاش ها براین است تا در ماه های آینده نمایشگاه های مختلفی از صنایع دستی و گردشگری استان برپا شود تا بتوانیم ظرفیت ها را بیش از پیش به مردم و گردشگران معرفی کنیم .

وی ادامه داد: تلاشمان براین است تا استان البرز به مقصد گردشگری تبدیل شود تا مردم بتوانند از این رهگذر برای ارتقای معیشت و شکوفایی اقتصادی منطقه منتفع شوند.

نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران  عصر امروز سه شنبه پس از سه روز فعالیت به کار خود پایان داد.

استان البرز دارای بیش از پنج هزار هنرمند در ۷۲ رشته صنایع دستی است ضمن آنکه این استان بیش از ۵۵۰ اثر تاریخی و طبیعی منحصر به فرد دارد.   

   

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …