یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

انتخابات راهی برای مطالبه گری مردم است

داور میر روزچهارشنبه درنشست با گروهی از اصلاح طلبان این استان با اشاره به اینکه انتخابات درهر کشوری معبری به سوی اعمال اراده سیاسی مردم و تحقق اهداف و مطالبات مردم است،خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی ایران انتخابات ریاست جمهوری اسلامی به لحاظ جایگاه قانون اساسی به عنوان دومین فرد کشور و مسوول اجرای قانون اساسی، بسیار کلیدی محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: بر همین اساس هم به لحاظ آموزه های شیعی و دینی و هم تاثیرات آن بر روی زندگی روزمره مردم و هم تاثیرات بیرون از کشور همواره مورد توجه سیاسیون و احزاب و رسانه ها بوده است.

میر  با بیان اینکه سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی در حالی برگزار می‌شود که تحریم های ظالمانه آمریکا بر زندگی روزمره مردم تاثیر بدی گذاشته است، اضافه کرد: عدم احراز صلاحیت برخی از چهره های شاخص اصلاح طلب و اعتدالگرا فضای انتخابات را به سمت سردی و بی تفاوتی برد اما باید همه مردم ایران بدانند که هر رأی آنان برای ساختن کشور مهم است.

وی یادآورشد: ملت ایران اسلامی باید به لحاظ شرایط داخلی و خارجی کشور انتخابات و صندو ق های رای را تنها ابزاری مغتنم بدانند و با آمدنشان در پای صندوق های رأی به نامزد مورد نظر خود رأی بدهند.

وی به موثر بودن حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و اضافه کرد: با حضور آگاهانه مردم در انتخابات دولتی روی کارخواهد آمد که بتواند به مطالبات مردم پاسخگویی مناسب را داشته باشد.

رییس ستاد انتخابات عبدالناصر همتی دراستان البرزعنوان کرد: مشارکت گسترده و حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد یکی از موضوعاتی است که باعث داشتن جامعه‌ای بهتر و کشوری قدرتمندتر در آینده می‌شود.

میرتصریح کرد: دشمنان از مدت ها پیش تلاش خود را برای عدم حضور مردم در عرصه انتخابات آغاز کرده اند.

وی گفت: آن ها قصد دارند با تزریق بی تفاوتی در جامعه و میان مردم وانمود کنند که حضور یا عدم حضور آنها در این رویداد تاثیری در سرنوشت و آینده اشان ندارد در حالی که تجربه به خوبی ثابت کرده هر زمان مشارکت گسترده ای داشته ایم همه جامعه از آن سود برده است.

وی تاکید کرد: هرچند همه ما قبول داریم مردم گلایه ها و دغدغه های معیشتی هم دارند اما همین مردم آگاه و همیشه در صحنه ثابت کرده اند هر زمان که لازم بوده در میدان عمل و حراست از دستاوردهای انقلاب پای کار بوده و با همه توان از آن دفاع و حمایت کرده اند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران جمعه ۲۸ خرداد همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، اولین میان‌دوره‌ای یازدهمین مجلس شورای اسلامی و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …