پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

۶۰ درصد فرهنگیان البرز دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند

سالار قاسمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: از مجموع ۳۳ هزار فرهنگی البرز تا کنون ۲۰ هزار و ۲۸۲ نفر ازآنان  دز اول واکسن کرونا را در مراکز تجمیعی واکسیناسیون فرهنگیان دریافت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه روند واکسیناسیون فرهنگیان استان البرز به خوبی پیش می‌رود،خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته همه معلمان رسمی، مدارس غیردولتی، نیروهای اداری ،خدماتی ، سرباز معلمان و آموزشیاران نهضت سواد آموزی باید واکسینه شوند.

وی بیان داشت: سلامت فرهنگیان و دانش آموزان خط قرمزآموزش و پرورش است.

قاسمی یادآورشد: تا ۲۵مردادماه تمام فرهنگیان مرحله اول واکسن کرونا را دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه طرح واکسیناسیون فرهنگیان البرز از عید سعید غدیر خم آغاز شده است، اضافه کرد: طرح واکسیناسیون به منظورکاهش دغدغه فرهنگیان برای شروع سال تحصیلی در اولویت قرار گرفت.
وی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته هفت مرکز تجمیعی در چهارمنطقه کرج، ساوجبلاغ و نظرآباد برای واکسیناسیون معلمان فعال شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: طرح واکسن فرهنگیان در شهرستان های اشتهارد و طالقان با همکاری بهداشت در مراکز تجمیعی آن مناطق انجام می شود.

وی افزود: فرهنگیان در نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش استان براساس اطلاع رسانی و فراخوان روابط عمومی ها برای تزریق واکسن دعوت می شوند.

قاسمی تاکید کرد: تزریق دز دوم واکسن فرهنگیان نیز تا نیمه اول شهریورماه انجام می شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …