جمعه , 28 اردیبهشت 1403

رونق شهر جدید هشتگرد نیازمند مشارکت بخش خصوصی است

محسن زارعی  روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه در زمان حاضر شهر جدید هشتگرد روند توسعه را طی می کند، گفت:  مجموعه شرکت عمران  شهرجدید هشتگرد علیرغم وجود مشکلات تورم و شیوع ویروس کرونا دست روی دست نگذاشته و شهر را به یک کارگاه عمرانی تبدیل کرده است.

وی  با اشاره به اینکه تاکنون ۱۷ قرارداد مشارکتی احداث واحدهای تجاری، مسکونی، فضای سبز، آموزشی، ورزشی، فرهنگی و  فضای‌ بازی منعقد شده  است گفت: این گونه پروژه ها مشوقی برای سرمایه گذاران در این شهر به شمار می رود.

عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرجدید هشتگرد اظهار داشت: مساحت کل این پروژه‌ها بیش از ۱۱ هکتار بوده و برای احداث آن مبلغی بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

زارعی گفت: پروژه‌ها در زمان حاضر در مرحله اخذ پروانه و شروع عملیات اجرایی هستند.

 وی افزود: پروژه‌های عمرانی شهرجدید هشتگرد در کوتاه‌ترین زمان قابلیت اجرا داشته تا زمینه آرامش و آسایش هرچه بیشتر شهروندان فراهم شود.

شهر جدید هشتگرد با جمعیتی حدود ۸۵ هزار نفر برای اسکان جمعیت سرریز تهران و کرج ساخته شده که اکنون حدود ۵۰ هزار واحد مسکونی مهر در این شهر مراحل پایانی و واگذاری خود را می گذرانند ضمن آنکه  ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی در این شهر پیش بینی شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …