پنجشنبه , 9 فروردین 1403

هشدار سردار قاآنی به صهیونیست‌ها: زودتر خانه‌هایتان را بفروشید/ روزانه ۵۰ عملیات در کرانه باختری اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه عصر امروز در مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت حسن ایرلو سفیر سابق ایران در یمن طی سخنانی اظهار داشت: امروز سالگرد شهیدی است که تمام عمر ارزشمند خود را در راه انقلاب اسلامی با مجاهدت در صحنه‌های مختلف گذراند.

وی افزود: شهید ایرلو از دوران نوجوانی با همراهی دو برادر شهیدش مبارزه مجاهدانه در راه خدا را از صحنه‌های دفاع مقدس شروع کرد و مرحله به مرحله در همه صحنه‌های مورد نیاز انقلاب و در سی و چند سال گذشته در صحنه‌های مختلف مقاومت در هر کجا که ضرورت بود، این مرد قهرمان  حضور داشت.

 

سردار قاآنی ادامه داد: شهید ایرلو مرد میدان مقاومت بود که در دوره دفاع مقدس و در صحنه‌های مختلف برای پرورش دادن نیروهای عرصه مقاومت و حضور مستمر در عرصه‌های مختلف ظهور پیدا کرد. در این آخرین مرحله در عرصه سیاسی، خصلت مردانگی که در وجود این شهید بود، او را برجسته کرد. لذا بهترین عنوان برای این ایشان «مرد مقاومت» است.

فرمانده نیروی قدس سپاه تصریح کرد: یکی از مهمترین دستوراتی که پیامبر به آن تاکید دارند، مقاومت است. برجسته‌ترین دستوری که خدا به پیامبر داده  مقاومت است. همه کسانی که که از پیامبر اسلام تبعیت می‌کنند، باید اهل مقاومت باشند.

7 هزار میلیارد دلار هزینه کردند، اما شکست خوردند

وی ادامه داد: امروز به برکت راهنمایی امامین انقلاب واژه مقاومت بسیار پرمحتواست. هرکس در میدان مقاومت بایستاد، پیروز از آن میدان بیرون خواهد آمد. دشمنان به عظمت مقاومت پی برده‌اند؛ چراکه در بیست سال گذشته تفاله‌های خود مانند اسراییل و عربستان را به جان مردم منطقه انداختند و در این راستا 7 هزار میلیارد دلار هزینه کردند؛ اما در نهایت شکست خوردند.

سردار قاآنی عنوان کرد: نیروهای جبهه مقاومت در این سال‌ها با دستان خالی در دهان آمریکا کوبیدند. نقشه‌هایشان را با شکست مواجه کردند. در سراسر جبهه مقاومت، فرزندان معنوی پیامبر اسلام با دستان خالی در برابر همه قدرت‌ها ایستادند، اما سربلند بیرون آمدند. این‌ها کسانی هستند که در مکتب امامین انقلاب، راه آزاد زیستن را در مسیر نورانی مقاومت یافتند و پیروز شدند.

وی اظهار داشت: اگر می‌خواهیم در مقابل استکبار جهانی سربلند باشیم، باید اهل مقاومت باشیم. به شکر خدا ایران اسلامی به تابلوی بزرگی در عرصه‌های مختلف مقاومت تبدیل شده است.

فرمانده نیروی قدس سپاه با تاکید بر اینکه دشمن اصلی آمریکاست، گفت: عربستان تفاله آمریکاست و ارزش دشمن تلقی کردن ندارد. همه دشمنان ضربه خواهند خورد. دشمنان بداند ایران کشور مقاومت و کانون تولید قدرت برای هر انسان باشرافت است. نیروهای مقاومت در بیست سال گذشته در هر میدانی وارد شدند، چنان تودهنی به آمریکا و اسراییل زدند که همچنان در حال عقب‌نشینی هستند. دشمنان چیزی جز فضاحت و بدبختی به دست نیاوردند. دشمنان مرد آن نیستند که در میدان با ما بجنگند. به دلیل پست فطرتی که در ذات آن‌هاست، کارهای تاکتیکی پست دنبال می‌کنند تا در رسانه‌ها خودشان را برنده نشان دهند.

وی افزود: این چند روزی که آمریکا پنجه به صورت جوانان نا‌آگاه انداخت و آن‌ها را به خیابان آورد، به این دلیل است که در میدان، قدرت رویارویی با ما ندارد و شکست می‌خورد.

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: روزی که می‌خواستند به عراق بیایند، یک نماینده داشتند که روی یک تکه کاغذ مسائلی را نوشت و به مسئولین عراقی داد، اما ملت عراق با کمک ملت ایران به آن‌ها تودهنی زد که هنوز هم عقب‌نشینی می‌کنند. رییس‌جمهور آمریکا از سر ناتوانی شهید سلیمانی را ترور کرد. در جریان انتخابات اخیر عراق، معاون رییس جمهور آمریکا بزرگ‌تر از دهانش حرف زد. اما فرزندان مقاومت به سفیر آمریکا تذکر دادند و او مجبور به عذرخواهی شد.

اجرای روزانه 50 عملیات در کرانه باختری

سردار قاآنی درباره وضعیت رژیم‌صهیونیستی عنوان کرد: هر روز حدود 50 عملیات فقط در کرانه باختری علیه اسراییل انجام می‌شود. رژیم صهیونیستی بیچاره شده است. فکر می‌کنند با فشار نظام از مسیر خود کوتاه می‌آید.

وی تصریح کرد: هرچه آمریکا و اسراییل به ما فشار بیاورند، در برابر فشار مضاعف به آن‌ها وارد خواهد شد. آن‌ها تمام توان رسانه‌ای خود را بسیج می‌کنند تا نگذارند مردم بفهمند چه خبر است. روزی که شهید سلیمانی را ترور کردند به آن‌ها گفتیم خانه هایتان را بفروشید و از فلسطین بروید. امروز می‌بینیم که در سرزمین‌های اشغالی، شخصیت‌های قدیمی یهود تشکیلاتی برای خروج از اسراییل ایجاد کرده‌اند. دیر نیست آن روزی که مردم فلسطین با فضاحت اسراییلی‌ها را از فلسطین بیرون کنند. امروز اسراییلی‌ها به شدت زیر فشار هستند و از تبلیغات منفی خجالت هم نمی‌کشند.

وی خطاب به دشمنان عنوان کرد: شما تمام توان خود را علیه ما بسیج کردید، اما اکنون یک زن جنایتکار را که بیش از 17 هزار نفر کشته را به عنوان رییس‌جمهور ایران معرفی می‌کنید؛ این تمام هنر شما است.

فرمانده نیروی قدس سپاه تاکید کرد: تمام اقدامات دشمن توسط ما ثبت شده است و همه آن‌ها بدون استثنا ضربه خواهند خورد. هرکس یک روز کار رسانه‌ای علیه ما کرده باشد، یک روز ضربه‌اش را خواهد خورد و روزی می‌رسد که آن‌ها می‌بینند هیچ چیز برای‌شان باقی نمانده است. به برکت خون شهدا مسیر پرافتخار و با عزت و قدرت ادامه پیدا خواهد کرد. رهبر انقلاب مستحکم ایستاده‌اند و با صلابت کشتی انقلاب را به جلو می‌برند.

انتهای پیام/

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …