پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

معاون کمیته امداد امام خمینی (ره):هشت هزار مرکز نیکوکاری در کشور فعالیت دارند

حبیب اله آسوده روز سه شنبه در بازدید از مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان استان البرز و رونمایی از طرح روش نوین پرداخت صدقات(QR کد) افزود: انفاق کاری مردمی است و کمیته امداد نقش حاکمیتی و هدایت کنندگی دارد.

وی گفت:  نگاه  نظام مدیریتی کمیته امداد امام خمینی (ره)  بر  تقویت مراکز نیکوکاری معطوف شده  است تا از این طریق  مشکلات مردم در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف شود.
آسوده ادامه داد: مشکلات مردم را  نمی توان در بروکراسی اداری  قرار داد و باید با عملکردی جهادی و در کوتاه ترین زمان در راستای برطرف نمودن آنها گام برداشت .

وی بیان داشت: همچنین خیرین نیز این مطالبه گری را از کمیته امداد دارند که کمکهای آنها سریعا به دست نیازمندان برسد که این امر با فعالیت مراکز نیکوکاری محقق شده است. 
معاون مشارکتهای مردمی کشور با اشاره به اینکه توزیع پول در هیچ مکتبی کار درستی نیست و توانمند سازی مردم از آن مطلوبتر است ادامه داد: مرکز  اصناف باید پیشران  توانمندسازی نیازمندان باشد و از آنها  این انتظار وجود دارد که زنجیره انسان های نیازمند را در کنار هم به توانمندی برساند که این اتفاق با اموری همچون  کارآفرینی، تولید،  استاد شاگردی، راهبری شغلی و غیره قابل اجرا  می باشد .

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …