پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

کاهش دما و بارش پراکنده برف و باران برای البرز پیش‌بینی می شود

«آرش بهاروند احمدی» روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از فعالیت سامانه بارشی ضعیف در منطقه از امروز تا پایان هفته جاری  است که به موجب آن کاهش محسوس دما، بارش پراکنده، ساعتی و خفیف برف و باران به ویژه در ارتفاعات استان را خواهیم داشت.

 وی ادامه داد: آسمان روز چهارشنبه استان البرز نیمه ابری تا ابری، مه رقیق ، بعضی ساعات به ویژه ارتفاعات بارش خفیف و پراکنده برف و باران وناپایداری هوا را خواهیم داشت ضمن آنکه دمای کمینه و بیشینه طی این مدت بین صفر تا ۱۰ درجه بالای صفر و سرعت وزش باد ۲۰ کیلومتر در ساعت است.

همچنین هوای فردا پنجشنبه در استان البرز ابری ، مه رقیق، و به ویژه ارتفاعات بارش خفیف و پراکنده برف و باران ، کمترین و بیشترین دما بین منفی یک تا ۱۰ درجه بالای صفر،‌ هوا ناپایدار و سرعت وزش باد به ۲۰ کیلومتر در ساعت می رسد.

هوای روز جمعه هفته جاری استان البرز، قسمتی ابری تا ابری، مه رقیق، یخبندان صبحگاهی، دمای هوا بین صفر تا ۱۲ درجه بالای صفر،‌ سرعت وزش باد ۲۰ کیلومتر در ساعت و هوا پایدار است.

بهاروند احمدی خاطرنشان کرد: آسمان روز شنبه هفته آینده صاف تا قسمتی ابری، ارتفاعات یخبندان، اواخر وقت افزایش ابر، دمای هوا بین سه تا ۱۳ درجه بالای صفر، هوا پایدار و سرعت وزش باد ۲۰ کیلومتر در ساعت و روز یکشنبه نیمه ابری تا ابری، مه ، بعضی ساعات بارش پراکنده باران و برف، دمای کمینه و بیشنیه هوا بین ۲ تا ۱۳ درجه بالای صفر،‌ سرعت وزش باد ۲۴ کیلومتر در ساعت و هوا ناپایدار پیش‌بینی شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …