پنجشنبه , 9 فروردین 1403

۲۵۰۰ هکتار سیستم آبیاری مدرن در سطح اراضی البرز اجرایی می‌شود

سیدمجید موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: سال 96 به فرموده مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است و برنامه‌های سازمان هم طبعاً به گسترش زیر ساخت‌های توسعه تولید و اشتغال و اقتصاد مقاومتی گرایش دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با بیان اینکه این سازمان در سال 95 بعنوان دستگاه برتر در اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی معرفی شده است، ادامه داد: برابر قول مسئولین آبفای استان البرز تحویل پساب تصفیه شده از اواسط سال‌جاری در ماهدشت کرج آغاز که در صورت تامین، نوید بخش کشت مجدد اراضی 2 هزار هکتاری ماهدشت است.

موسوی با اشاره به افزایش بهره‌وری آب کشاورزی با توسعه سیستم‌های نوین آبیاری، بیان کرد: در سال95 با جهش اساسی در اعتبارات مربوطه و اختصاص 155 میلیارد ریال کمک بلاعوض به کشاورزان، مجری طرح‌های آبیاری تحت فشار بیش از 2 هزار و 200 هکتار از اراضی کشاورزی استان مجهز به سیستم آبیاری تحت فشار شد.

وی اضافه کرد: در سال جاری هم روند پرداخت کمک بلاعوض ادامه دارد و انتظار می‌رود حداقل به میزان 2 هزار و 500 هکتار سیستم آبیاری مدرن در سطح اراضی اجرایی شود.

انتهای پیام/

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …