پنجشنبه , 9 فروردین 1403

مدیرکل ورزش و جوانان البرز مانند همیشه به وعده خود عمل نکرد

میرمصطفی جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با گلایه از وعده‌های محقق نشده توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز اظهار کرد: حدود ۴۰ روز قبل از اعزام به مسابقات جهانی وزنه‌برداری، مدیرکل ورزش و جوانان در جلسه‌ای که با حضور رئیس هیئت وزنه‌برداری برگزار شد، در حالی قول حمایت داد که تا این لحظه این وعده‌ها محقق نشده است.

وی بیان کرد: بنده زندگی خود را صرف ورزش کرده‌ام و از اینکه در ۲۱ سالگی نخستین مدال‌آور جهانی در رشته وزنه‌برداری برای استان البرز هستم به خودم می‌بالم.

نایب قهرمان وزنه‌برداری جهان با اشاره به شرایط کنونی اقتصاد کشور گفت: ورزشکار برای اینکه عازم مسابقات جهانی شود باید زندگی حرفه‌ای داشته باشد و بدون شک این زندگی حرفه‌ای بدون هزینه ممکن نیست.

وی ادامه داد: در همین راستا جانعلی، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز پیش از مسابقات وعده داد تا در بحث مکمل‌های ورزشی من را حمایت کند و با کمک مبلغ ۸ میلیون تومان اندکی از هزینه‌ها را متقبل شود اما این وعده هرگز محقق نشد.

جوادی تصریح کرد: نه تنها وعده‌های اداره‌کل ورزش و جوانان در عمل محقق نشد بلکه بعد از کسب مدال جهانی نیز هیچ یک از مسئولان این مجموعه به استقبال من نیامدند و بار دیگر به مدال‌آوران بی‌مهری شد.

نخستین مدال‌آور البرز در مسابقات جهانی وزنه‌برداری با بیان اینکه تنها رئیس و اعضای هیئت وزنه‌برداری البرز بعد از بازگشت از مسابقات جهانی ازبکستان به استقبالش رفتند، متذکر شد: درک می‌کنم که بیش از این از هیئت نمی‌توان انتظار داشت، چراکه برخی موانع و مشکلات مالی تنها با اراده و مدیریت مسئولان بالادستی برطرف می‌شود و برای همین بنده قبل از مسابقات به دیدار جانعلی رفتم اما ایشان نیز بنا بر روال همیشگی خود کاری انجام نداد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …