پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

نانوایی ها در صدر واحدهای متخلف صنفی استان البرز

او عمده تخلفات صورت گرفته از واحدهای صنفی و توزیعی را حدود ۳۲ درصد فراوانی در گران‌فروشی دانست و افزود: همچنین ۲۹ درصد تخلفات ثبت شده در عدم درج قیمت و ۱۳ درصد نیز در عدم ارائه فاکتور بوده است.

او تصریح کرد: در اقلام اساسی کشاورزی بیشترین تخلف با ۳۲ درصد مربوط به نان بوده، ۲۹ درصد مربوط به مرغ و تخم مرغ و ۱۳ درصد هم در میوه گزارش شده است. 

یوسفی افزود: همچنین در بررسی تخلفات واحدهای صنفی و اتحادیه ها نیز ۳۵ درصد بیشترین تخلف در نانوایان ثبت شده، ۱۹ درصد در توزیع کنندگان مرغ و تخم مرغ و ۱۵ درصد در میوه و تره بار بوده است.

او با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی بیش از ۱۰ تن مواد و فرآورده های پروتئینی فاسد و تاریخ مصرف گذشته کشف و با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی و اداره کل دامپزشکی ضبط یا معدوم شدند، گفت: تمام این تلاش ها در راستای ارائه محصولات سالم و با قیمت مناسب به همشهریان و مردم استان بوده و از این بزرگواران تقاضا می شود که چنانچه تخلفی مشاهده کردند به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت محصولات کشاورزی جهاد کشاورزی البرز یادآور شد: از بدو تشکیل مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی از تاریخ پنجم دی ماه سال گذشته تا پایان اسفندماه ۱۴۰۰ بیش از هفت  هزار بازرسی صورت گرفته که یک هزار گزارش از طرف مردم استان به سامانه ۱۲۴ اعلام شده است.

 سال گذشته حدود یک هزار گزارش تخلف صنفی و تولیدکنندگان در سامانه بازرسی ثبت و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …