شنبه , 1 اردیبهشت 1403

اعضای هیات مدیره جدید نظام مهندسی ساختمان البرز معرفی شدند

به گزارش ایرنا، در این مراسم احکام منتخبان پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز که به امضای  رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی رسیده است به آنان  اعطا شد.

در این آیین محسن خیری به عنوان رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز برگزیده شد و وحید کیانی و  علی افراسیابی به ترتیب به عنوان نواب اول و دوم ریاست سازمان نظام مهندسی   و رضا صدیقی پیرسرایی به عنوان دبیر این سازمان از سوی هیات مدیره برگزیده شدند.

همچنین در ادامه هیات رییسه منتخب  با تشکیل جلسه علیرضا قورچیان را به عنوان خزانه دار سازمان  نظام مهندسیی ساختمان البرز انتخاب کردند.

محسن خیری  دارای پیشینه ۲ دوره  ریاست هیات مدیره و همچنین عنوان اولین ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز را در کارنامه کاری خود دارد.

ابوالفضل فانی سرپرست معاونت امور هماهنگی عمرانی استانداری البرز در مراسم  معارفه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز بر رعایت دقیق قانون توسط اعضا تاکید کرد و گفت: همه اعضای این سازمان می‌بایست در راستای وظایف قانونی خود به نحو احسن عمل کرده و در زمینه حفظ سرمایه‌ها و منافع ملی اهتمام داشته باشند.
وی  برنامه ریزی در جهت تقویت و توسعه فرهنگ و ارزش های اسلامی در معماری و شهرسازی و همچنین تلاش برای اعتلای حرفه های مهندسی ساختمان و مشاغل مرتبط با آن را از مهم ترین وظایف اعضای هیات مدیره دانست و افزود: رعایت اخلاق حرفه‌ای، بهره‌گیری هیئت مدیره از همه ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و خلاقیت‌های مهندسان برای حل مشکلات موجود شهر و استان البرز از اقدامات اولویت‌دار هیئت مدیره است.
 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …