جمعه , 14 اردیبهشت 1403

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی : ورزشکاران نباید بدون پاسخ از هیات های استانی بازگردند

«غلامرضا نوروزی» روز سه شنبه در مجمع انتخاباتی رییس هیات پزشکی ورزشی استان البرز افزود:  نباید ورزشکاران به دلیل مصدومیت با مشکل روبرو شده و به جاهای دیگری به جز هیات ها مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه توجه جدی به مصدومان ورزشی یکی از رویکردهای اصلی و مهم فدراسیون است، اظهار داشت: بر همین اساس تاکنون ورزشکاری نبوده که به ما مراجعه کرده و از لحاظ درمانی بلاتکلیف باشند.

نوروزی ادامه داد: فدراسیون پزشکی ورزشی با بیمارستان های خوبی در سطح کشور قرار داد دارد و تمام خدمات و امکانات ما در خدمت ورزشکاران است.

وی در ادامه با بیان اینکه نظم در مسایل مالی و اداری سرلوحه کار فدراسیون است تصریح کرد: در واقع هدفمان از ارزیابی هیات های ورزشی استان ها، کمک به این هیات ها برای رفع مشکلات و کمبودهای موجود است چرا که هیات های استانی و شهرستانی بازوان اصلی فدراسیون پزشکی هستند.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در بخش دیگری از سخنان به ظرفیت های استان البرز اشاره کرد و گفت: امکانات هیات پزشکی ورزشی این استان جوابگوی مصدومان بوده و این هیات زیر بنای لازم برای ارائه خدمات اولیه به ورزشکاران مصدوم را دارد.

نوروزی ادامه داد: از سوی دیگر با توجه به نزدیکی تهران به هیات البرز، این استان می تواند از امکانات فدراسیون بهره مند شود.

گفتنی است سلمان آذر نیا و سید امیر حسین حسینی ۲ کاندیدای ریاست هیات پزشکی ورزشی البرز بودند که آذرنیا با ۱۱ رای به مدت چهار سال سکان هدایت این هیات را بر عهده گرفت.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …