پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

تبلیغات فرهنگی دشمن روی خانواده متمرکز است

مرتضی حیدری عصر پنج‌شنبه در آیین بهره‌برداری از ساختمان جدید دارالایتام کوثر قم و اهدا جهیزیه به نوعروسان اظهار داشت: امروز شاهد هستیم که یکی از اقدام‌های ارزشمند انسانی و دینی در حال انجام است.

وی ادامه داد: حمایت از کودکان بی‌سرپرست در کنار اهدای جهیزیه به افراد کم‌بضاعت از اقدام‌های بسیار پسندیده‌ای است که به همت موسسه خیریه حضرت ابوالفضل در حال انجام است.

حیدری توجه به سیره و راه اهل‌بیت (ع) را مهم برشمرد و افزود: کمک‌های مومنانه و حمایت از افراد بی‌سرپرست بخشی از وظیفه‌ای دینی است که امروز شاهد انجام آن هستیم.

همچنین با بیان این که دشمن مهم‌ترین رکن جامعه یعنی خانواده را هدف قرار داده است، تصریح کرد: در یک جامعه خانواده بیش از هر چیزی اهمیت دارد به همین علت هجمه‌های دشمنان خانواده را هدف قرار داده است.

فرماندار قم با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف در جامعه تاکید کرد: حجاب را در جامعه باید رعایت کنیم چرا که رعایت حجاب و عفاف موجب تحکیم خانواده می‌شود.

مدیر کانون‌های مساجد قم نیز در این آیین گفت: اقدام‌ها و خدمات موسسه ابوالفضل در سال‌های اخیر بسیار مفید، اثربخش و در راستای حمایت از محرومان جامعه بوده که باید به‌عنوان یک الگو به مردم معرفی شود.

حجت الاسلام سعید روحانی ادامه داد: این موسسه همواره منشا خیر و برکت بوده که مایه مباهات و دلگرمی مردم منطقه امامزاده ابراهیم شده است.

 همچنین بیان داشت: مهم‌ترین ویژگی اقدام‌های این موسسه تقویت کارکرد مساجد در جامعه است، در واقع  مسجد را رکن اصلی فعالیت‌ها قرار داده‌ که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: نیاز است که در تمامی شهرها مساجد به‌ عنوان محور و رکن اصلی همه اقدام‌ها عامه المنفعه و خیرخواهانه قرار بگیرند.

مدیر کانون‌های مساجد استان قم بیان داشت: در همه برنامه‌ریزی‌ها و کارها باید پیوست مسجد را داشته باشیم./

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …